loading...
دانلود فیلم و دانلود آهنگ و دانلود موزیک و دانلود نرم افزار روز دنیا و ایران
آخرین ارسال های انجمن
عاشق بازدید : 8494 جمعه 27 آبان 1390 نظرات (0)

 

 اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Shuffle Desktop ScreenSaver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

عاشق بازدید : 168 شنبه 10 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

دانلود اسکرین سیور ساعت مکانیکی 3D Crazy Mechanic Clock Screensaver 2.2
اسکرین سیور (محافظ صفحه نمایش) از جمله ابزارهایی است که برای صرفه جویی در مصرف انرژی در ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر بجای استفاده از اسکرین سیورهای ساده و یکنواخت ویندوز از اسکرین سیورهای جذاب تری استفاده کنیم که با سلیقه ما نیز همخوانی داشته باشند بسیار ایده آل خواهد بود. امروز در سایت میهن دانلود اسکرین سیوری بسیار زیبا و چشم نواز برای شما عزیزان آماده کرده ایم. Crazy Mechanic Clock نام یک اسکرین سیور جالب و زیباست. این اسکرین سیور زمان را در یک ساعت مکانیکی فانتزی به نمایش در می آورد. طراحی این اسکرین سیور به صورت سه بعدی بوده و از گرافیک بسیار مناسبی برخوردار است. این اسکرین سیور زیبا را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
جهت دانلود اسکرین سیور به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

عاشق بازدید : 121 پنجشنبه 08 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

دانلود اسکرین سیور زیبای غروب آفتاب Relaxing Ocean Sunset Screensaver
اسکرین سیور (محافظ صفحه نمایش) از جمله ابزارهایی است که برای صرفه جویی در مصرف انرژی در ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر بجای استفاده از اسکرین سیورهای ساده و یکنواخت ویندوز از اسکرین سیورهای جذاب تری استفاده کنیم که با سلیقه ما نیز همخوانی داشته باشند بسیار ایده آل خواهد بود. امروز در سایت میهن دانلود اسکرین سیوری بسیار زیبا و چشم نواز برای شما عزیزان آماده کرده ایم. Relaxing Ocean Sunset نام یک اسکرین سیور بسیار زیبا است که برای اوقاتی که از رایانه خود استفاده نمی کنید ، زیبایی یک اقیانوس را در حالی که در انتهای آن خورشید در غروب است به تصویر می کشد و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین صداگذاری انجام شده در این تم زیبایی تم را دوچندان خواهد کرد.این اسکرین سیور زیبا را هم اکنون می توانید از سایت دانلوکس دریافت نمایید.
جهت دانلود اسکرین سیور به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

عاشق بازدید : 174 چهارشنبه 07 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار طراحی اسکرین سیور Nufsoft Ace Pro Screensaver Creator 4.11.31.37 Portable
اسکرین سیور یا محافظ صفحه نمایش ، نرم افزاری است که برای کم کردن مصرف انرژی در رایانه از آن استفاده می شود. برای انتخاب اسکرین سیور مورد علاقه خود می توانید در سایت های مختلف اینترنتی به دنبال یک نمونه مناسب با سلیقه خود به جستجو بپردازید اما راه دوم ، استفاده از نرم افزاری مانند Ace Pro Screensaver Creator است. این نرم افزار به شما امکان طراحی یک اسکرین سیور حرفه ای را می دهد و برای انجام اینکار همه امکانات را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید اسکرین سیور خود را به صورت انیمیشن و با افکت های گوناگون طراحی کنید و یا از مجموعه عکس های خود یک اسلایدشو بسازید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- امکان ساخت اسکرین سیور انیمیشنی با استفاده از افکت های مختلف.
- امکان ساخت اسکرین سیور به صورت اسلایدشو.
- قابلیت ساخت فایل نصب برای خروجی.
- بیش از 100 افکت جذاب.
- کاربرد آسان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...چ
 
عاشق بازدید : 180 شنبه 03 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

دانلود اسکرین سیور بهار Springtime 3D Screensaver 1.0.0.1
اسکرین سیور (محافظ صفحه نمایش) از جمله ابزارهایی است که برای صرفه جویی در مصرف انرژی در ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر بجای استفاده از اسکرین سیورهای ساده و یکنواخت ویندوز از اسکرین سیورهای جذاب تری استفاده کنیم که با سلیقه ما نیز همخوانی داشته باشند بسیار ایده آل خواهد بود. امروز در سایت میهن دانلود اسکرین سیوری بسیار زیبا و چشم نواز برای شما عزیزان آماده کرده ایم. Springtime نام یک اسکرین سیور بسیار زیبا است که می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای اسکرین سیور رایانه شما باشد. این اسکرین سیور طبیعت را در پایان زمستان و آغاز بهار به تصویر می کشد و تازگی و طراوتی که دوباره به طبیعت بازگردانده می شود. این اسکرین سیور به صورت سه بعدی طراحی شده و از گرافیک بسیار مناسبی برخوردار است.این اسکرین سیور زیبا را هم اکنون می توانید از سایت دانلوکس دریافت نمایید.
جهت دانلود اسکرین سیور به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


عاشق بازدید : 192 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

دانلود اسکرین سیور آکواریوم Coral Reef Adventure Aquarium 3D Screensaver 1.0
اسکرین سیور (محافظ صفحه نمایش) از جمله ابزارهایی است که برای صرفه جویی در مصرف انرژی در ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر بجای استفاده از اسکرین سیورهای ساده و یکنواخت ویندوز از اسکرین سیورهای جذاب تری استفاده کنیم که با سلیقه ما نیز همخوانی داشته باشند بسیار ایده آل خواهد بود. امروز در سایت میهن دانلود اسکرین سیوری بسیار زیبا و چشم نواز برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این اسکرین رایانه مانیتور شما را به یک آکواریوم زیبا تبدیل می کند که ماهی های رنگارنگ در آن شنا می کنند. ترکیب رنگ بسیار زیبای این اسکرین سیور می تواند آرامش را به شما هدیه کند. این اسکرین سیور زیبا به صورت سه بعدی طراحی شده و به خوبی به جزئیات آن پرداخته شده است.این اسکرین سیور زیبا را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
جهت دانلود اسکرین سیور به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

عاشق بازدید : 156 سه شنبه 30 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود اسکرین سیور Japanese Eye
اسکرین سیور (محافظ صفحه نمایش) از جمله ابزارهایی است که برای صرفه جویی در مصرف انرژی در ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر بجای استفاده از اسکرین سیورهای ساده و یکنواخت ویندوز از اسکرین سیورهای جذاب تری استفاده کنیم که با سلیقه ما نیز همخوانی داشته باشند بسیار ایده آل خواهد بود. امروز در سایت میهن دانلود اسکرین سیوری بسیار زیبا و چشم نواز برای شما عزیزان آماده کرده ایم. Japanese Eye نام یک اسکرین سیور بسیار زیباست که امروز قصد معرفی آن را داریم. این اسکرین سیور مجموعه ای از تصاویر زیبا از جاذبه های گردشگری کشور ژاپن را به تصویر میکشد. تصاویر استفاده شده در این اسکرین سیور از کیفیت بسیار بالایی برخوردار  هستند.این اسکرین سیور زیبا را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
جهت دانلود اسکرین سیور به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

درباره ما
دانلود فیلم آهنگ موزیک فیلم سینمایی ایرانی و خارجی روز دنیا با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم آهنگ نرم افزار آموزش کامپیوتر ترفند موبایل سیم کارت کامپیوتر دانلود رایگان آخرین ورژن نرم افزارهای روز دنیا فیلم ایرانی خارجی آهنگ ایرانی خارجی تم موبایل نرم افزار موبایل شارژ رایگان سیم کارت اس ام اس رایگان مطالب عاشقانه عکس های روز دنیا از همه چیز دانلود رایگان نرم افزار آخرین گوشی بازار بهترین گوشی با امکانات فول نرم افزار 2012 2013 دانلود فیلم آهنگ ایرانی و خارجی دانلود نرم افزار نرم افزار دانلود رايگان نرم افزار جدید آپدیت شده آخرین ورژن نرم افزارهای روز دنیا.نرم افزار موبایل کامپیوتر تم موبایل تم کامپیوتر ترفند موبایل و کامپیوتر آموزش کتاب داستان دوست داشتن مادر خواهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 134
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 174
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 324
  • بازدید ماه : 1,499
  • بازدید سال : 38,669
  • بازدید کلی : 298,897