loading...
دانلود فیلم و دانلود آهنگ و دانلود موزیک و دانلود نرم افزار روز دنیا و ایران
آخرین ارسال های انجمن
عاشق بازدید : 190 یکشنبه 01 خرداد 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل دیسک بلو-ری 5.5.4 Odin Blu-ray to HD Converter
Odin Blu-ray to HD Converter نام یک نرم افزار کاربردی برای آن دسته از کاربران است که از دیسک های Blu-ray استفاده می کنند. این نرم افزار به شما امکان ریپ کردن بلو ری و همچنین تبدیل آن به فرمت های رایج HD را می دهد. بدین ترتیب می توانید یک کپی از فیلم های بلوری خود را در قالب یک فایل تصویری HD و بدون افت کیفیت در رایانه خود نگه داری کنید. این نرم افزار تعداد قابل توجهی از فرمت های تصویری HD را در اختیار شما قرار می دهد تا با ترحه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب نمایید. از جمله امکانات این نرم افزار  می توان به امکان انتخاب زیرنویس برای فیلم و همچنین امکان تغییر کیفیت صدا و تصویر اشاره کرد. در نهایتت نیز در صورتی که می دانید انجام اینکار به طول می انجامد ، می توانید نرم افزار را تنظیم کنید تا پس از اتمام عملیات رایانه شما را خاموش نماید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- امکان ریپ کردن دیسک های بلو-ری.
- قابلیت تبدیل به فرمت های HD مانند:H.264/MPEG-4 AVC, Apple TV h.264 1080P, HD WMV, MPEG-2/MPEG-4 TS HD
- امکان اضافه کردن زیرنویس و صدا.
- امکان تغییر کیفیت صدا و تصویر.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
عاشق بازدید : 261 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل فایل های ویدیویی AiseeSoft Total Video Converter 6.1.18
اگر از جمله کاربرانی باشید مجبور به تبدیل فایل های ویدیویی خود بصورت مداوم هستند ، حتمأ نام کمپانی Aiseesoft  برای شما نامی آشنا خواهد بود چراکه این کمپانی محصولات متعددی را در زمینه تبدیل فایل تاکنون ارائه کرده است. Total Video Converter نام یکی از محصولات پر طرفدار این کمپانی است که امروز نسخه جدید آن را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار همچون گذشته امکانات بسیار جامعی را در زمینه تبدیل فایل های ویدیویی در اختیار شما قرار می دهد. به طور کلی با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع فرمت های تصویری را به یکدیگر تبدیل نمایید و در انجام این کار تنظیمات شخصی و دلخواه خود را به طور کامل و بدون هیچ محدودیتی اعمال نمایید. از جمله دیگر امکانات نرم افزار می توان به امکان ویرایش فایل های ویدیویی و یا امکان اتصال چند فایل به یکدیگر اشاره کرد.  آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

تبدیل فرمت هایی چون MP4, H.264, AVI, MP3, WMV, WMA, FLV, MKV, MPEG-1, MPEG-2, 3GP, 3GPP, VOB, DivX, Mov, RM, RMVB, M4A, AAC, WAV به یکدیگر.
- پشتیبانی از فرمت های مخصوص بسیاری از پلیرهای معروف نظیر Zune و iPod و...
- امکان ویرایش فایل های ویدیویی.
- امکان اتصال چند فایل ویدیویی به یکدیگر.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

عاشق بازدید : 264 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل فایل های ویدیویی 4Videosoft Blu-Ray Converter 3.3.06 Portable
تمرکز شرکت های تولید کننده نرم افزارهای مبدل در طی سالیان اخیر بر روی فرمت هایی چون Avi و Mkv بیش از دیگر فرمت ها متمرکز بوده است اما اگر یک Blu-ray و یا یک فایل M2TS داشته باشید و بخواهید آن را تبدیل کنید ، گزینه های کمتری را برای انتخاب پیش روی خود خواهید داشت. 4Videosoft Blu-ray Converter یکی از نرم افزار های ارائه شده در این زمینه است که محیطی مشابه با اکثر مبدل های دیگر دارد اما کارایی آن به صورت خاص بوده و بر روی فایل های با کیفیت بسیار بالا مانند DVD ، Blu-ray و M2TS متمرکز است. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فایل ها و دیسک های خود را با فرمت های ذکر شده ، به هریک از فرمت های رایج فایل های ویدیویی تبدیل نمایید و البته شایان ذکر است که انجام عملیات تبدیل در حداقل زمان ممکن صورت می پذیرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- تبدیل Blu-ray , M2TS به 264/MPEG-4 AVC, AVCHD Video (*.m2ts, *.mts), Apple TV .h.264 720P, HD WMV
- تبدیل به فرمت های رایج مانند: AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, MOV, XviD, 3GP, FLV و...
- تبدیل دی وی دی به فرمت دلخواه.
- پشتیبانی کامل از محصولات شرکت اپل.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

درباره ما
دانلود فیلم آهنگ موزیک فیلم سینمایی ایرانی و خارجی روز دنیا با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم آهنگ نرم افزار آموزش کامپیوتر ترفند موبایل سیم کارت کامپیوتر دانلود رایگان آخرین ورژن نرم افزارهای روز دنیا فیلم ایرانی خارجی آهنگ ایرانی خارجی تم موبایل نرم افزار موبایل شارژ رایگان سیم کارت اس ام اس رایگان مطالب عاشقانه عکس های روز دنیا از همه چیز دانلود رایگان نرم افزار آخرین گوشی بازار بهترین گوشی با امکانات فول نرم افزار 2012 2013 دانلود فیلم آهنگ ایرانی و خارجی دانلود نرم افزار نرم افزار دانلود رايگان نرم افزار جدید آپدیت شده آخرین ورژن نرم افزارهای روز دنیا.نرم افزار موبایل کامپیوتر تم موبایل تم کامپیوتر ترفند موبایل و کامپیوتر آموزش کتاب داستان دوست داشتن مادر خواهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 134
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 174
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 355
  • بازدید ماه : 1,530
  • بازدید سال : 38,700
  • بازدید کلی : 298,928