loading...
دانلود فیلم و دانلود آهنگ و دانلود موزیک و دانلود نرم افزار روز دنیا و ایران
آخرین ارسال های انجمن
عاشق بازدید : 579 شنبه 09 مهر 1390 نظرات (0)
Illusion یک نرم افزار منحصر به فرد می باشد که سایت دانلود نرم افزار رایگان با مجموعه کتابخانه دانلود افکت ورژن Illusion 3 به اشتراک عموم گذاشته که به شما توانایی ساخت سریع و آسان افکت های جذابی مانند انفجار، دود ، آتش، تلالو، پس زمینه های متحرک گرافیکی، افکت های فضایی، مخلوقات عجیب و افکت های انتزاعی هنری به همراه هزاران افکت دیگر را می دهد. ابزار بسیار جالب و قدرتمند در زمینه طراحی جلوه های ویژه برای هر کسی که نیاز به افکت هایی نظیر انفجار، فلش های نورانی، آتش بازی، آبشار، افکت های واقع گرایانه و ... دارد این نرم افزار بهترین انتخاب است.

Particle Illusion 3.04.1 + Libraries - نرم افزار فوق حرفه ای ساخت افکت و جلوه

Particle FX جلوه های ویژه ای است که با گرافیک های شخصی و کوچک کار می کند و ساخت افکت های بی نظیری روی آنها قرار می دهد. افکت برف یک نمونه از بهترین آنها می باشد. یک دانه ی برف بسیار ریز است و این ابزار این ذره ی کوچک را به افکتی وسیع و بی نظیر تبدیل می کند. برف می تواند شناور و در حال ریزش نیز باشد طوری که بیننده را کاملا محصور خود خواهد کرد. حرکت طبیعی به صورت رندم، کلید طبیعی جلوه کردن این افکت می باشد.
کتابخانه Wondertouch Professional Emitter Pyro 1 & 2 گرافیک های قدرتمند، ابزار گرافیکی نسخه 1 و 2 ، Eclectic 1 & 2، پس زمینه های هنری، لوگو و متن را در این کتابخانه خواهید داشت. برای داشتن این کتابخانه نیازی به نصب جداگانه نیست.
Particle Illusion 3.04 نسخه ی کامل این نرم افزار می باشد که دارای بهترین امکانات تا کنون می باشد.این نسخه از آخرین ورژن موتور ذرات استفاده کرده و می توانید تعداد زیادی افکت را واقع گرایی و پیچیدگی بالا توسط آن تولید کنید.

عاشق بازدید : 126 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود Collectorz.com Movie Collector Pro  ساخت کلکسیون فیلم


بسیاری از افراد هستند که تماشای فیلم های روز دنیا یکی از روزمره ترین کارهایی است که انجام می دهند و معمولا هم فیلم ها را به صورت یک کلکسیون نگهداری می کنند اما نگه داری که پیدا کردن یک فیلم از میان هزار فیلم کار زیاد ساده ای نخواهد بود. ما برای این افراد پیشنهاد ویژه ای داریم که علاوه بر مدیریت ساده فیلم ها می توانند اطلاعات کاملی پیرامون هر فیلم داشته باشند و به راحتی از میان همه فیلم ها گزینه مورد نظر را جست و جو کنند. Collectorz.com Movie Collector Pro نام کامل نرم افزاریست که به راحتی کار دسته بندی و مدیریت فیلم ها را بر عهده می گیرد. تفاوت مهم و کلیدی این ابزار اتصال مستقیم به بانک سایت Collectorz.com است که کار را فوق العاده آسان می کند. زمانی که کاربر یک دیتابیس می سازد با وارد کردن هر نام می تواند تمامی اطلاعات مربوط به فیلم مورد نظر را به همراه باکس اصلی و تصاویر منتخب برای فیلم در دیتابیس ذخیره کند تا کار مدیریت فوق العاده ساده شود. مزیت این عمل اطلاعات دقیقی است که برای هر فیلم ذخیره می شود . کار کردن با نرم افزار هم فوق العاده ساده و منوها کاملا دم دست هستند. نکته مهم دیگر هم در مورد Movie Collector Pro هماهنگی کامل نرم افزار با بارکدخوان هاست. برای فروشندگان فیلم ها قابلیتی تعبیه شده که کاربر می تواند با استفاده از دستگاه های بارکدخوان تنها فیلم مورد نظر را به وسیله این ورودی در نرم افزار وارد کند تا نرم افزار به صورت کاملا خودکار اطلاعات مورد نظر را یافته و آن را در بانک اطلاعاتی ذخیره نماید. همچنین می توان آدرس فیلم ها را از درون هارددیسک به نرم افزار داد تا در صورت لزوم از خود نرم افزار برای اجرای فیلم ها بهره گرفت.

عاشق بازدید : 356 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت اشیاء سه بعدی با Cabri 3D v2.1.2
هندسه فضایی به بررسی موقعیت اجسام ، اجرام و نقاط متحرک یا ساکن در فضا می‌پردازد، فضا مختصاتی سه بعدی دارد شامل طول ، عرض ، ارتفاع. نرم افزار Cabri فن آوری است که در آزمایشگاه تحقیقاتی مرکزملی تحقیقات علمی فرانسه و دانشگاه جوزف فوریه در گرنوبل ظهور پیدا کرده است. این نرم افزار از جمله محبوب ترین نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه است که بیش از 100 میلیون نفر در دنیا از آن استفاده می کنند. در مقایسه با روش های سنتی که از مداد، کاغذ، خط کش و پرگار استفاده می‏شود، با بکاربردن کامپیوتر ها در ایجاد اشکال هندسی، دنیایی با امکانات جدید پیش رویمان گسترده می‏شود. شما بسرعت طرز ساختن، نمایش و تغییر دادن انواع اشیاء سه بعدی را می‏آموزید: خط ها، سطح ها، مخروط ها،کره ها، چند وجهی ها و... شما می‏توانید ساختارهایی پویا، از ساده تا پیشرفته، بسازید. می‏توانید اشیاء را اندازه بگیرید، داده های عددی را با هم ترکیب کنید و حتی می‏توانید مراحلی که برای ترسیم شکل خود طی کردید را، دوباره ملاحظه کنید. با Cabri 3D v2 ابزار بسیار خوبی برای تحصیل و حل مسائل هندسی و ریاضی پیدا خواهید کرد.آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید
 
درباره ما
دانلود فیلم آهنگ موزیک فیلم سینمایی ایرانی و خارجی روز دنیا با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم آهنگ نرم افزار آموزش کامپیوتر ترفند موبایل سیم کارت کامپیوتر دانلود رایگان آخرین ورژن نرم افزارهای روز دنیا فیلم ایرانی خارجی آهنگ ایرانی خارجی تم موبایل نرم افزار موبایل شارژ رایگان سیم کارت اس ام اس رایگان مطالب عاشقانه عکس های روز دنیا از همه چیز دانلود رایگان نرم افزار آخرین گوشی بازار بهترین گوشی با امکانات فول نرم افزار 2012 2013 دانلود فیلم آهنگ ایرانی و خارجی دانلود نرم افزار نرم افزار دانلود رايگان نرم افزار جدید آپدیت شده آخرین ورژن نرم افزارهای روز دنیا.نرم افزار موبایل کامپیوتر تم موبایل تم کامپیوتر ترفند موبایل و کامپیوتر آموزش کتاب داستان دوست داشتن مادر خواهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 134
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 174
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 331
  • بازدید ماه : 1,506
  • بازدید سال : 38,676
  • بازدید کلی : 298,904