loading...
دانلود فیلم و دانلود آهنگ و دانلود موزیک و دانلود نرم افزار روز دنیا و ایران
آخرین ارسال های انجمن
عاشق بازدید : 175 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)

Xara Web Designer Premium 7.0.2.16324 از یک محیط کاربری فوق العاده جذاب و حرفه ای بهره می برد که کار طراحی صفحات وب را بسیار آسان تر می نماید. این نرم افزار که قادر است با نهایت کارآیی و خلاقیت بهترین امکانات را به کاربران هدیه دهد می تواند به راحتی انواع سایت های اینترنتی را مطابق با سلیقه شما طراحی نماید. Xara Web Designer از javascript ، css ، html و سایر تکنولوژی ها طراحی وب پشتیبانی می نماید.

طراحی سایت Xara Web Designer Premium

برخی از ویژگی های نرم افزار Xara Web Designer Premium 7.0.2.16324:
- محیط کاربری جذاب
- عدم نیاز به برنامه نویسی
- سازگار با انواع فرمت های تصویری
- طرح های زیبا و متعدد برای اهداف گوناگون
- پشتیبانی کامل از جاوا اسکریپ ها
- استفاده از تمامی Object ها تنها با Drag & Drop
- ساخت وب سایت های چندین صفحه ای و لینک کردن آن ها به یکدیگر
- مشاهده در مرورگر تنها با یک کلیک
- پشتیبانی از WYSIWYG
- سازگار با انواع مرورگرها
- سازگار با CSS
- سازگار با XHTML
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

عاشق بازدید : 2609 سه شنبه 11 بهمن 1390 نظرات (0)


firefox6
یکی از ویژگی هایی که یک  مروگر باید داشته باشد سرعت و امنیت می باشد.فایر فاکس در هر یک از نسخه های خود به این معیار توجه ویژه ای داشته است.اما طبق آمار این معیارها در نسخه های 4 به بالا به شدت افزایش یافته است.طوری که بعضی از شرکت های ارائه انتی ویروس اظهار کرده اند که کاربران ،برای امنیت از فایرفاکس و نسخه های بالاتر  استفاده کنند.
موزیلا فایر فاکس- یک مرورگر بسیار سریع در بارگزاری صفحات اینترنتی می باشد!هم اکنون در سایت میهن دانلود میتوانید نسخه نهایی و قابل حمله این مروگر پرسرعت و محبوب را دریافت نمایید.نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox جز پر طرفدار ترین مرورگرهایی است که تا به حال ساخته شده زیرا دارای امکانات و مزیت های بسیار فراروان نسبت به سایر مرورگرهای وب می باشد. این مرورگر از سرعت بسیار زیادی برخوردار است و شما با کمک این مزیت خیلی سریعتر قادر خواهید بود تا سایت ها را لود کنید و زمان کمتری را برای مشاهده یک تصویر صرف نمایید و همچنین در سریعترین زمان ممکن از آخرین اخبار دنیای اینترنت باخبر شوید. در این نسخه جدید همانند گذشته بسیار از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و ... در آن  به چشم می خورد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

عاشق بازدید : 225 یکشنبه 16 مرداد 1390 نظرات (0)

نرم افزار NetSupport School Professional 10 یک برنامه پیشتاز در زمینه آموزش و مدیریت شبکه های کامپیوتری در کلاس های درس می باشد، که توانایی آموزش اساتید را افزایش داده، نظارت و تعامل دانشجویان را به طور مجزا فراهم کرده، یا به عنوان یک گروه از پیش تعریف شده یا تمام کلاس در کامپیوتر های تحت شبکه عمل می کند. با ترکیبی از نظارت پیشرفته کامپیوتر های کلاس درس، ارائه بلادرنگ و ابزار یادداشت برداری، با مجموعه تست های اختصاصی متداول خلاقانه، کنترل برنامه ها و اینترنت، برنامه های درسی خودکار، پرینت مدیریت آموزشی، کنترل پیام رسان ها، مانیتورینگ محتوا و امنیت دسکتاپ در کلاس های مدرن آموزش امروزی پلان مدرسه بسیار مفید و ضروری به شمار می روند.

با استفاده از این نرم افزار ، معلمان و استاید می توانند به وسیله ی جلب توجه دانش آموزان با کمک ابزار نمایش و استفاده از اینترنت و در نتیجه صرفه جویی در وقت آموزش، مدیریت کلاس درس خود را به عهده بگیرند. توسط این نرم افزار، نظر سنجی سریع و نمایش لحظه ای نتایج آن برای اساتید امکان پذیر خواهد بود. همچنین معلمان می توانند تمام فعالیت های صفحه نمایش ، کیبورد و موس را روی یک کامپیوتر ضبط کنند تا بتوانند از آنها در آینده و یا برای مرور دوباره مطالب برای کل کلاس استفاده کنند. با توجه به کمبود بودجه در زمینه های آموزشی NetSupport School برای مدارس، دانشگاه ها و انستیتوهای آموزشی ، امکان استفاده ی ساده و کم خرج از امکانات IT را به صورت مناسبی فراهم می کند.

NetSupport School Professional 10.70.1 - نرم افزار مدیریت کلاس درس توسط شبکه رایانه

تمام امکاناتی که شما از این نرم افزار قدرتمند انتظار دارید را در آن خواهید یافت. مدیریت قدرتمند و استاندارد کلاس درس، روشن و خاموش کردن کامپیوتر ، روشن و خاموش کردن تمام کامپیوترها از راه دور به صورت همزمان ،ساخت آرایش معمول کلاس ها و ... از نمونه این امکانات می باشند. این نرم افزار برای جلب توجه دانش آموزان به درس و ایجاد خلاقیت در آنها کمک شایانی می کند ، همچنین با استفاده از برنامه های زمان بندی شده و مبتکارنه ی درسی ، معلمان و اساتید می توانند از حداکثر کارآیی این نرم افزار برای ایجاد علاقه در دانش آموزان به درس استفاده کنند. امیدواریم از دانلود برنامه کاربردی مدیریت شبکه لذت ببرید.

عاشق بازدید : 129 دوشنبه 20 تیر 1390 نظرات (0)

اگر شما هم به عنوان مدیریت یک سایت قصد دارید روزانه فایل های زیادی را با سرعت فراوان و امنیت فوق العاده آپلود نمایید، پیشنهاد ما به شما عزیزان محصول معروف و محبوب شرکت GlobalSCAPE می باشد که به طور حتم اگر شما هم از جمله کسانی هستید که بسیار با دانلود و آپلود فایل ها از طریق پروتکل های مختلف سر و کار دارند، کم و بیش با این نرم افزار حرفه ای آشنایی دارید.

CuteFTP Professional 8.3.2 نام نرم افزاریست عالی که به کاربران خود این امکان را می دهد تا بطور محفوظ و قابل اعتماد به انتقال فایل ها از طریق پروتکل های گوناگون از جمله FTP, FTPS, HTTP, HTTPS و SSH بپردازند. نرم افزار اینترنت برای تمام کسانی که سعی دارند در قدرت، کارائی و امنیت بی نظیر باشند، انتخاب مناسبی می باشد.

CuteFTP با ابزاری که در اختیار شما قرار می دهد به آسانی می توانید به سرور سایت خود متصل شوید و با آسودگی به انتقال فایل های مورد نظر بپردازید همچنین برای اتصال به اینترنت نرم افزار شما را تنها نخواهد گذاشت و توسط ویزارد داخلی خود شما را در ارتباط با سایت یاری خواهد رساند و در عرض جند ثانیه برنامه آماده Upload Download خواهد شد.

از دیگر ویژگی های بارز و منحصر به فرد برنامه CuteFTP Pro 8.3.2 میتوان به محیط کاربر پسند و زیبای آن، امکانات پیشرفته جهت دانلود / آپلود سریع تر و بهتر، ویرایشگر مستقل با قابلیت ویرایش حرفه ای فایل های متنی در سمت سرور و ... اشاره نمود که شما را به دانلود این نرم افزار از سایت دانلود رایگان تشویق می نماید.

CuteFTP Professional 8.3.2 - مدیریت حرفه ای فایل ها و فولدرها در اف تی پی

 

عاشق بازدید : 148 دوشنبه 20 تیر 1390 نظرات (0)

حتما ساعت ها برای خواند صفحات یک وب سایت وقت می گذارید یا احتیاج به مطالب یک وب سایت دارید و مجبور هستید برای رفتن به صفحات بعد به اینترنت متصل بمانید. نرم افزار HTTrack یک سایت خوان آفلاین می باشد که امکان دانلود یک سایت از اینترنت بر روی کامپیوتر شما را فراهم می کند و تمام فهرست ها با فایل صفحات وب htm ، عکس ها و تمام فایل های موجود در سرور را به کامپیوتر شما انتقال می دهد و وب سایت را به صورت آفلان می سازد. این نرم افزار لینک های ذخیره شده را به صورت محلی ساخته و آن ها را با ساختار اصلی خودش چیده تا شما سایت را مانند آینه بر روی کامپیوتر شبیه سازی کند تا به صورت آفلاین بر روی لینک های سایت کلیک و کاوش کنید. این نرم افزار همچنین قابلیت به روز رسانی سایت ذخیره شده را در صورت به روز رسانی اصل آن دارد. در صورت قطع ارتباط از اینترنت نیز می توانید از ادامه کار دانلود را پیگیری کنید.

 

www.freedownload.ir دانلود نرم افزار رایگان - HTTrack Website Copier for Windows 3.42 - نرم افزار دانلود کننده وب سایت

عاشق بازدید : 133 دوشنبه 20 تیر 1390 نظرات (0)

اگر می خواهید سایتی را در اختیار داشته باشید و بدون متصل بودن به اینترنت بین صفحات آن کاوش کنید و تمام فایل های موجود در آن را دانلود کنید سایت نرم افزاری دانلود رایگان بهترین نرم افزار کاوشگر آفلاین را برای شما تهیه دیده است.

MetaProducts Offline Explorer نرم افزار کاوشگر آفلاین برای ویندوز های 95/98/ME/NT/2000/XP/2003/Vista می باشد و قادر است به صورت نا محدود تمام سایت های مورد علاقه شما و FTP سایت ها را برای نمایش به صورت آفلاین بدون اتصال به اینترنت دانلود کرده به نمایش بگذارد و اجازه ویرایش آن ها را به شما بدهد. همچنین HTTPS, RTSP, PNM و MMS قابل شناسایی و دانلود با این نرم افزار می باشد. این نرم افزار با امکانات پیشرفته بسیاری که دارد شما را قادر می سازد تا به راحتی فایل های دانلود شده را ویرایش، مشاهده، کاوش و در میان صفحات دانلود شده جستجو کنید.

از امکانات منحصر به فرد نرم افزار Offline Explorer محدود کردن دانلود به سرور های خاص، جلوگیری از دانلود بعضی مسیر ها و مسیر هایی با کلمات خاص همچنین محدود شدن به دانلود نوع فایل های گزینش شده توسط شما و بسیاری از امکانات دیگر می باشد. این نرم افزار عالی سریعترین دانلود کننده صفحات وب شناخته شده است و با پشتیبانی بسیاری از تکنولوژی های شبکه همانند FTP، سرور های پروکسی، جاوا، اسکریپت VB، قالب (CSS)، ماکرو مدیا فلش, XML/XSL/DTD، جدول محتوا (TOC)، آکروبات (PDF)، فایل های AAM و M3U، ریل مدیا (RealMedia (.SMIL, .RAM, .RPM، کانال های MS شبکه (.NSC) و (VRML (.WRL, .WRZ، فایل های ویدئویی (QuickTime movies (.MOV و فایل های کوکی ساخته شده در HTTP سرور ها که قابلیت به اشتراک گذاری فایل های دانلود شده در اینترنت را به شما می دهد. سایت های دانلود شده را می توانید در مکان دلخواه و فرمت های مختلف ذخیره کنید.

MetaProducts Offline Explorer 4.9.2693 - دانلود صفحات وب

عاشق بازدید : 178 دوشنبه 20 تیر 1390 نظرات (0)

الا بردن سرعت اینترنت امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است اما متاسفانه امروز در ایران بیش از 90 درصد مردم هنوز از Dialup با سرعت بسیار کم بهره می برند و اکثرا از راههای افزایش سرعت اینترنت خود آگاهی ندارند. امروز می خواهیم نرم افزار BeFaster را به شما عزیزان معرفی کنیم که شما را یاری خواهد داد تا از حداکثر سرعت ممکن نت خود بهره ببرید. این نرم افزار معجزه نمی کند؛ بلکه یک ابزار قدرتمند است که با بهینه سازی نحوه اتصال شما به اینترنت سرعت دریافت و ارسال اطلاعات شما را افزایش خواهد داد. این نرم افزار که یک نوع Speed Up می باشد تنها محدود به یک نوع ارتباط Dialup نمی باشد و شما می توانید در تمام اتصالات همانند Dial-up modem, Lan, Wireless, Cable Modem, xDSL, ISDN, T1, DirecPc , Cable/DSL از این نرم افزار بهره ببرید و برای افزایش سرعت اینترنت خود اقدام کنید و از اینترنتی سریعتر لذت ببرید.
همانطور که می دانید هر چه قدر سرعت شما بالا باشد به راحتی می توانید اطلاعات بیشتری را دریافت و ارسال کنید. این نرم افزار افزایش سرعت اینترنت همچنین تنظیمات اینترنت شما را به نحوی پیکربندی خواهد کرد که قطعی های مکرر اینترنت از نحوه اتصال شما دیگر به وجود نیامده و به راحتی ساعات متوالی Internet شما فعال خواهد ماند. لازم به ذکر است این نرم افزار از 26 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند و از این رو از محبوبیت خاصی برخوردار است. هم اینک شما عزیزان می توانید نرم افزار BeFaster آخرین نسخه ارایه شده این نرم افزار می باشد را از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت و از آن لذت ببرید.

BeFaster 4.2 - نرم افزار افزایش چشمگیر سرعت اینترنت

 

عاشق بازدید : 153 دوشنبه 20 تیر 1390 نظرات (0)

چندی پیش درمیان مرورگر ها حرفی از گوگل کروم به میان نبود اما به دلیل پیشینه خوب گوگل در سال های اخیر گوگل در ارائه نرم افزار و خدمات اینترنت ادعا داشت مرورگری را ارائه نماید که حرفی برای دیگر مرورگر ها باقی نگذارد و از همین جهت Web Browser فوق العاده پر سرعت و قدرتمند خود را با نام Google Chrome وارد بازار ساخت که به زودی در میان کاربران رواج و رشد یافت که نشان از محبوبیت روز افزون این مرورگر دارد. مرورگر گوگل کروم که وب سایت دانلود نرم افزار رایگان در این پست آن را برای شما کاربران عزیز سایت در نظر گرفته است، یک مرورگر بسیار محبوب و کاربردی می باشد که باعث راحت تر شدن کار شما می شود و می تواند سرعت عمل قابل توجهی در اینترنت برای شما فراهم کند و باعث تسهیل در جستجو، History و نوار آدرس برای شما می شود. با استفاده از این نرم افزار مرورگر گوگل کروم دیگر پنجره های باز شده در مرورگر به هم وابسته نبوده و اگر برای صفحه ای مشکل بوجود بیاید بر روی دیگر صفحات تاثیری نخواهد گذاشت. علاوه بر این، نرم افزار Google Chrome به شما اجازه می دهد که بوک مارک های خود را ایجاد کنید و همچنین از وضعیت امنیت وب سایت ها مطلع شوید که می تواند نکته مثبتی برای این نرم افزار مرورگر محسوب شود.

برای اینکه بتوانید عمل جستجو را انجام دهید عبارت خود را در نوار آدرس وارد کنید سپس مرورگر به طور خودکار به شما عبارات مرتبط با عبارت شما را نمایش می دهد و سایت های معروف و رایج را به شما نشان خواهد داد. البته این مورد فقط برای موتور جستجوی گوگل طراحی شده است که قابلیت تشخیص و ارائه پیشنهاد خود به صورت خودکار را دارا می باشد. اگر شما آدرس سایتی را که می خواهید وارد آن شوید را می دانید آن را مستقیما در نوار آدرس وارد کنید. سپس دکمه Enter را بزنید و یا بر روی آیکن فلش کلیک کنید تا صفحه وب مورد نظر خود برای شما باز شود. به محض این که شما آدرس را در Web Browser وارد می کنید، مرورگر گوگل کروم به طور اتوماتیک به صفحاتی که قبلا باز شده اند سر می زند و تعداد موارد یافت شده از عبارت مورد جستجوی شما را در یک منوی کشویی یا همان Drop-Down نمایش خواهد داد. مرورگر گوگل کروم از کش (حافظه موقت) فوق العاده هوشمندی برخوردار است که فایل های تکراری هر سایت را به طور هوشمند شناسایی کرده و بر روی رایانه شما ذخیره می کند و در دفعات بعدی بازدید شما از آن سایت، به سرعت به آن سایت وارد خواهد شد. لازم به ذکر است این عمل در بهینه سازی مصرف پهنای باند اینترنت شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار گوگل کروم ایجاد بوک مارک می باشد. شاید برای شما پیش آمده باشد که به وب سایت جالبی رفته باشید و بخواهید دوباره در آینده به آن سر بزنید که می توانید به راحتی با کلیک بر روی آیکن آن بر روی نوار ابزار، آن را بوک مارک کنید تا دفعات بعد مجبور به تایپ مجدد آدرس سایت و تنظمیات مجدد آن نشوید. با دانلود مرورگر گوگل کروم مشاهده خواهید کرد نرم افزار Google Chrome درباره امنیت شما در اینترنت نیز تمهیداتی در نظر گرفته است. اگر نرم افزار مرورگر تشخیص دهد که وب سایتی که شما می خواهید وارد آن شوید انتقال امن اطلاعات را از طریق پروتکل SSL برای شما فراهم کرده است موارد زیر برای شما نمایان خواهد شد. ابتدا اینکه رنگ پس زمینه نوار آدرس به رنگ طلایی تبدیل می شود و همچنین عنصر "https" در نوار آدرس برای وب سایت هایی که از طریق پروتکل SSL محافظت شده اند و همچنین از اطلاعات شما محافظت می کنند، به رنگ سبز نمایش داده خواهد شد. همچنین در انتهای نوار آدرس، یک آیکنی داخل یک قلعه به نمایش در می آید. در نهایت ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که نرم افزار مرورگر گوگل کروم یک نرم افزار چند زبانه می باشد و در ویندوزهای Win XP/2000/Vista/Win 7 قابل اجرا خواهد بود. امیدواریم با دانلود گوگل کروم بتوانید در محیطی امن و بسیار جذاب در اینترنت به گشت و گذار بپردازید.

Portable Google Chrome 7.0.517.44 Final Multilingual - نرم افزار مرورگر گوگل کروم

 

عاشق بازدید : 121 دوشنبه 20 تیر 1390 نظرات (0)
 

برای بالابردن و بهینه سازی سرعت اینترنت نرم افزارهای زیادی روانه بازار شده اند اما ویژگی های منحصر بفرد نرم افزار Thrittle باعث شده است تا در زمره بهترین ها قرار بگیرد و با وجود سرعت کم اینترنت در کشورمان راه کاری به شمار می رود تا برای بالابردن سرعت اتصالاتی مانند Dial up و ADSL و بهینه سازی آن از اینگونه نرم افزار ها استفاده شود. با این نرم افزار صفحات و دانلود فایل های سریعتر و اتصال شما در برابر disconnect پایدار تر خواهد شد.
این نرم افزار امکان استفاده نهایت پهنای باند اینترنت را تا آخرین بیت آن از مودم سیستم فراهم می آورد و در نتیجه عمل افزایش سرعت دانلود و آپلود فایلها با حداکثر سرعت ممکن صورت می پذیرد، ضمنا نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار ساده ای بوده و اکثر نسخه های ویندوز سازگاری کامل دارد. با دریافت این نرم افزار از سایت دانلود برنامه رایگان لذت بیشتری از دانلود فایلهای مورد علاقه تان خواهید برد.

PGWARE Throttle 6.12.20.2010 - نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

 

عاشق بازدید : 135 دوشنبه 20 تیر 1390 نظرات (0)

مرورگر سافاری اپل نسخه 5.0.4 دارای امکانات جدیدی از جمله پشتیبانی کامل از html 5 می باشد. همچنین قابلیت اضافه کردن Extension های مختلف به مرورگر به صورت نهایی ایجاد شده است. موتور جستجوی Bing نیز به صورت پیش فرض در این مرورگر جستجو گر قرار داده شده است. قابلیت Dns Caching برای دسترسی سریع تر به سایت ها تقویت شده است. قابلیت و امکانی به نام Safari Reader نیز تکنولوژی هست که می توانید مقالات موجود در سایت ها را در محیط جالبتری که باعث خستگی شما نشود مطالعه کنید. دانلود مرورگر سافاری اپل را از سایت دانلود رایگان به شما پیشنهاد می دهیم. در ضمن نرم افزار مرورگر اپل ,نسخه قابل نصب بر روی ویندوز است.

Apple Safari 5.0.4 - مرورگر سافاری اپل

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
دانلود فیلم آهنگ موزیک فیلم سینمایی ایرانی و خارجی روز دنیا با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم آهنگ نرم افزار آموزش کامپیوتر ترفند موبایل سیم کارت کامپیوتر دانلود رایگان آخرین ورژن نرم افزارهای روز دنیا فیلم ایرانی خارجی آهنگ ایرانی خارجی تم موبایل نرم افزار موبایل شارژ رایگان سیم کارت اس ام اس رایگان مطالب عاشقانه عکس های روز دنیا از همه چیز دانلود رایگان نرم افزار آخرین گوشی بازار بهترین گوشی با امکانات فول نرم افزار 2012 2013 دانلود فیلم آهنگ ایرانی و خارجی دانلود نرم افزار نرم افزار دانلود رايگان نرم افزار جدید آپدیت شده آخرین ورژن نرم افزارهای روز دنیا.نرم افزار موبایل کامپیوتر تم موبایل تم کامپیوتر ترفند موبایل و کامپیوتر آموزش کتاب داستان دوست داشتن مادر خواهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 134
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 174
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 338
  • بازدید ماه : 1,513
  • بازدید سال : 38,683
  • بازدید کلی : 298,911