loading...
دانلود فیلم و دانلود آهنگ و دانلود موزیک و دانلود نرم افزار روز دنیا و ایران
آخرین ارسال های انجمن
عاشق بازدید : 2940 یکشنبه 11 دی 1390 نظرات (0)



نرم افزاری که برای دانلود شما عزیزان قرار دادیم یک مرجع کامل برای شما عزیزان میتواند باشد...
از جمله امکاناتی که این نرم افزار دارد :
 - قابلیت جستجو در بین پیامک ها
 - قابلیت ارسال نرم افزار بدون نیاز به سورس
 - بیش از هزاران جک و پیامک و داستان و ...
 - گرافیک بسیار بالا
 - سرعت عالی
 - قابل نصب بر روی اکثر گوشی ها
 - محیط کملا فارسی
 - ....
عاشق بازدید : 2431 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)

نرم افزار جامع سهراب سپهری کاملترین کتاب در مورد این شاعر بزرگ کشور می باشد که برای گوشی های موبایل با پلتفرم جاوا طراحی شده است.
زندگی نامه : زندگی نامه ی سهراب ، گفته هایی از خود سهراب ،بخش هایی از گفته های پوران فرخزاد درباره سهراب، سفرهای خارج از کشور سهراب ، نمایشگاه هایی که سهراب یا در آنها حضور داشته و یا نمایشگاه شخصی خودش بوده و …
هشت کتاب : دیوان کامل اشعار سهراب شامل هشت دفتر : مرگ رنگ، زندگی خوابها، آوار آفتاب، شرق اندوه ، صدای پای آب ،مسافر ، حجم سبز ، ما هیچ ما نگاه
متن کامل کتاب اتاق آبی
خاطرات سهراب

جامع ترین نرم افزار سهراب سپهری برای گوشی های موبایل

عاشق بازدید : 84 چهارشنبه 19 مرداد 1390 نظرات (0)

برای این ساعت در سایت دانلود ها ضمیمه رایگان بایت شماره ۱۸۳ چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید . ضمیمه بایت روزنامه خراسان با موضوعات اخبار فناوری اطلاعات ، قیمت قطعات مختلف رایانه ، معرفی نرم افزار ، نقد و معرفی و بررسی بازی های راینه ای و آموزش های جالب نرم افزار های مختلف ، اخبار موبایل ، پاسخ به مشکلات کاربران موبایل ، معرفی نرم افزار های موبایل ، تازه های فناوری و معرفی جدیدترین تکنولوژی های دنیا و … هرهفته چهارشنبه ها منتشر می شود . برای مشاهده عناوین این هفته ضمیمه بایت به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

byte 183 ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 183 – چهارشنبه 19 مرداد ماه ۱۳۹۰

 

 

عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره ۱۸۳ :


- حفاظی نامرئی، در برابر تهدیدهای نیمه‌مرئی

- ویدئوهای آنلاین و یک مدیر ایرانی

- اینترنت هیچ چیز را فراموش نمی‌کند!

- هکرهای بزرگ جایزه می‌گیرند

- و آن روزی که خبرها نگاشته می‌شوند!

- همه اطلاعات خصوصی، در دست یا در جیب

- کار با رایانه را سرعت بخشیم

- لطفا شما اشتباه نکنید!

- سه خدمت الکترونیک پرکاربرد

- اینترنت ، عاملی برای انزوا یا اجتماعی شدن

- رایانه‌ای ارزان برای همگان

- لپ‌تاپ خوب می‌خواهید؟!

- نرم‌افزاری برای طراحی نقشه‌های برقی

- آشنایی با اینترنت پر سرعت ( قسمت دوم )

- صفحه کلید هوشمند برای آندروید

- آندروید خود را تمیز کنید!

- بازی ArmA ||| : نبردی به وسعت ۹۰۰ کیلومتر مربع 

- تقلای کودک برای نجات از برزخ

- سرزمین جادوگرها

- و…

 

عاشق بازدید : 128 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

مجلات کامپیوتری نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در افزایش دانش کامپیوتری همه ایفا می کنند و اکثر آنهایی که می خواهند همیشه بروز بمانند از این مجلات کامپیوتری و یا از اینترنت استفاده می کنند. ضمیمه کلیک روزنامه جام جم که یک هفته نامه و یک مجله الکترونیکی می باشد هر هفته یکشنبه ها اطلاعات بسیار کامل و جامعی را در زمینه IT و دنیای کامپیوتر در هفته نامه خود منتشر می کند. اخبار دنیای کامپیوتر، اطلاعاتی در مورد دنیای وب و اینترنت، اطلاعاتی در مورد نرم افزارهای مختلف، اطلاعاتی در مورد موبایل و همچنین دنیای ویندوز، معرفی و بحث و گفتگو در مورد بروز ترین بازی ها، اطلاعاتی در مورد شبکه، گرافیک، برنامه نویسی، سخت افزار، ترفندهای بسیار جالب و غیره بخشی از اطلاعاتی است که در این مجله کامپیوتر یا ضمیمه کلیک روزنامه جام جم مورد بحث قرار می گیرد که می تواند برای شما علاقمندان به دنیای کامپیوتر و IT بسیار مفید واقع شود.
اما یکی از صفحات جالب و خواندنی ضمیمه کلیک جام جم صفحه انتهایی آن می باشد که هر هفته تکنولوژی های روز دنیا در زمینه کامپیوتر و IT را به همراه اطلاعاتی در مورد آن ها به تصویر می کشد که می تواند در نوبه خود بی نظیر باشد. امروز شماره 340 ضمیمه کلیک جام جم را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که در تاریخ 16/05/1390 در سراسر کشور به چاپ رسیده است. هم اکنون می توانید این ضمیمه کلیک که بسیار خواندنی و جذاب می باشد را از وب سایت دانلود نرم افزار رایگان دریافت کنید و از آن نهایت لذت را ببرید. امیدواریم که با دانلود کلیک شماره 340 بتوانید دانش کامپیوتری خود را ارتقا دهید.

ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 340

برخی از موضوعات مطرح شده در این شماره:

  • سقوط نوکیا به مقام سوم فروش
  • گوگل 1030 حق اختراع از آی‌بی‌ام خرید
  • اپل بیشتر از دولت ایالات متحده پول نقد دارد
  • ‌اوراکل بزرگ می‌شود
  • ایمیل هنوز زنده است!
  • حافظه فلش به‌جای رمز عبور
  • نمودارهای حرفه‌ای
  • پا‌کسازی در چند ثانیه
  • صدای رادیو را از اینترنت بشنوید
  • علی بابا هم سیستم‌عامل دار می‌شود
  • شرکت مخابراتی AT&T هواداران خود را هدف گرفت
  • «راحتی» حرف اول را می‌زند
  • جغرافیا
  • جعبه مجازی شبیه‌ساز!
  • امکانات جستجو در ویندوز 7
  • هری‌پاتر و یادگاران مرگ
  • مصائب شُبیر
  • تعقیب کن و مسابقه بده
  • بازی با برق
  • هفته بازی‌های استراتژیک
  • پردازش زبان طبیعی
  • 10 راه برتر برای افزایش سرعت بوت
  • ابزارهای انتخاب
  • پرسش و پاسخ
  • تلفیقی جذاب از دو فناوری جالب
  • تغییرات شگرف در رایانه‌های اپل با ورود تاندربولت
  • مشاهده و پا‌کسازی تاریخچه فرامین
  • عدم بازگشت با Backspace
  • تصاویر گوگل‌پلاس زمینه‌های آندروید!
  • تصاویر گوگلی با علائم گوگلی!
  • حالت انتظار در تماس‌های گوگلی!
  • حرکت میان برنامه‌ها با سه انگشت!
  • فناوری دیجیتال
  • و مطالب خواندنی دیگر
عاشق بازدید : 5520 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

مجلات کامپیوتری نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در افزایش دانش کامپیوتری همه ایفا می کنند و اکثر آنهایی که می خواهند همیشه بروز بمانند از این مجلات کامپیوتری و یا از اینترنت استفاده می کنند. ضمیمه کلیک روزنامه جام جم که یک هفته نامه و یک مجله الکترونیکی می باشد هر هفته یکشنبه ها اطلاعات بسیار کامل و جامعی را در زمینه IT و دنیای کامپیوتر در هفته نامه خود منتشر می کند. اخبار دنیای کامپیوتر، اطلاعاتی در مورد دنیای وب و اینترنت، اطلاعاتی در مورد نرم افزارهای مختلف، اطلاعاتی در مورد موبایل و همچنین دنیای ویندوز، معرفی و بحث و گفتگو در مورد بروز ترین بازی ها، اطلاعاتی در مورد شبکه، گرافیک، برنامه نویسی، سخت افزار، ترفندهای بسیار جالب و غیره بخشی از اطلاعاتی است که در این مجله کامپیوتر یا ضمیمه کلیک روزنامه جام جم مورد بحث قرار می گیرد که می تواند برای شما علاقمندان به دنیای کامپیوتر و IT بسیار مفید واقع شود.
اما یکی از صفحات جالب و خواندنی ضمیمه کلیک جام جم صفحه انتهایی آن می باشد که هر هفته تکنولوژی های روز دنیا در زمینه کامپیوتر و IT را به همراه اطلاعاتی در مورد آن ها به تصویر می کشد که می تواند در نوبه خود بی نظیر باشد. امروز شماره 339 ضمیمه کلیک جام جم را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که در تاریخ 09/05/1390 در سراسر کشور به چاپ رسیده است. هم اکنون می توانید این ضمیمه کلیک که بسیار خواندنی و جذاب می باشد را از وب سایت دانلود نرم افزار رایگان دریافت کنید و از آن نهایت لذت را ببرید. امیدواریم که با دانلود کلیک شماره 339 بتوانید دانش کامپیوتری خود را ارتقا دهید.

ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 339

عاشق بازدید : 145 پنجشنبه 16 تیر 1390 نظرات (0)
 


نام کتاب: آموزش کنترل پنل Cpanel
نویسنده: نامشخص
تعداد صفحات: 27
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
سی‌پنل یک صفحهٔ کنترل میزبانی وب، مبتنی بر یونیکس است که بوسیلهٔ ایجاد رابط کاربری و ابزار خودکار طراحی شده است تا کار کردن با فضای میزبانی وب را راحت‌تر کند. سی‌پنل در سه نوع برای استفادهٔ گردانندگان سرور، فضاهای ریسیلر و کاربر دارنده وب سایت طراحی شده است تا مصرف کنندگان و گردانندگان سرورها بتوانند به شکل‌های گوناگون روی فضای خود کنترل داشته باشند. در کتاب آماده شده بصورت کامل و تصویری با این کنترل پنل آشنا خواهید شد.
برای دانلود رایگان کتاب "آموزش کنترل پنل Cpanel" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


عاشق بازدید : 164 شنبه 21 خرداد 1390 نظرات (0)


 



نام کتاب: طراحی اسان صفحات وب با دروپال
نویسنده: رضا سروری
تعداد صفحات: 447
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
اگر قصد طراحی یک سایت جامع را دارید. اگر یک طراح وب هستید.اگر قصد دارید از دروپال استفاده کنید با استفاده از این کتاب می‌توانید به پروژه خود سرعت ببخشید و نظرات و تئوری‌های خود را به راحتی به مرحله اجرا درآورید. و اگر هم از کابران دروپال هستید، با استفاده از این کتاب می‌توانید دیدگاه روشن‌تری به ویژگی‌های آن داشته باشید.این کتاب به سه بخش تقسیم شده است:
بخش اول "آغاز کار با دروپال" به شما مفاهیم پایه‌ای چون ماژول‌ها، یادداشت‌ها و تصاویر را آموزش می دهد تا بدانید چگونه باید به مدیریت یک وب‌سایت دروپالی بپردازید.
بخش دوم "برقراری ارتباط با دیگران" به ویژگی‌های مدرن اجتماعی سایت‌های دروپالی می‌پردازد. ویژگی‌هایی چون استفاده از نظرات کاربران، مباحثه کاربران، نظرسنجی‌ها، نشان‌دارکردن صفحات توسط کاربران، استفاده از ابزارهای سازمان‌دهی دروپال، تکنیک‌های جستجوی دروپالی.
بخش سوم "طراحی سایت" به شما در طراحی صفحات مختلف سایت، کاربرد قالب‌ها، اجرای سیستم‌های منوی اولیه و ثانویه، کابرد ابزارهای مدیریت جریان کار، استفاده از تقویم سایت و نگهداری از وب‌سایت کمک می‌کند.
برای دانلود رایگان کتاب "طراحی اسان صفحات وب با دروپال" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
عاشق بازدید : 137 شنبه 21 خرداد 1390 نظرات (0)




نام کتاب: مفاهیم رمزگذاری در ویندوز
نویسنده: محمد شیرخدایی
تعداد صفحات: 172
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
در این کتاب الکترونیکی مختص به دوره آموزشی (Windows XP & 7) به معرفی قابلیتی پرداخته شده که با استفاده از آن می توان امنیت مختص به اطلاعات ذخیره شده بر روی کامپیوتر را به طور چشمگیری افزایش داد و یکی از دغدغه های اصلی که مربوط به حفظ اطلاعات و جلوگیری از دسترسی به آنان می باشد را از این طریق برطرف نمود. چنانچه با مفاهیم مختص به اجازه های دسترسی (Permission) آشنایی داشته باشید، می دانید که یکی از راه های حفاظت از اطلاعات استفاده از Permission بر روی فایل ها و فولدرها می باشد، و از این طریق می توان تا حد بسیار زیادی از دسترسی به اطلاعات موجود بر روی کامپیوتر توسط سایر کاربران جلوگیری نمود، ولی یکی از روش هایی که استفاده از آن به مراتب امنیت بالاتری را می تواند برای شما فراهم آورد، بحث مختص به رمزگذاری (Encryption) می باشد، با استفاده از این قابلیت می توانید تمامی اطلاعات موجود بر روی کامپیوتر را به صورت رمزنگاری شده تبدیل کرده و امکان دسترسی به اطلاعات خودتان را توسط سایر افراد به صفر نزدیک نمایید، در واقع شما می توانید اطلاعات را به طور کامل Encrypt کرده و بر روی هارد دیسک کامپیوتر نگهداری نمایید، در این حالت تنها شخصی که می تواند به محتوای اطلاعات دسترسی داشته باشد فقط خود شما خواهید بود، حتی اگر یک فرد هکر اقدام به نفوذ به کامپیوتر شما نمایید باز هم فقط با اطلاعاتی مواجه می باشد که رمزگذاری شده اند و عملاً امکان استفاده از اطلاعات شما را نخواهد داشت. بنابراین استفاده از Encryption یکی از راه های بسیار مفید برای حفاظت از اطلاعات می باشد و شما در زمینه های شخصی و یا حرفه ایی می توانید از آن در سطح وسیعی استفاده نمایید، ولی باید توجه داشته باشید که استفاده از این ابزار نیازمند شناخت مناسب از عملکرد آن می باشد و شما می بایست دارای دانش استفاده از علم رمزگذاری باشید تا استفاده از آن برای شما بسیار موثر و مفید تر واقع گردد
برای دانلود رایگان کتاب "مفاهیم رمزگذاری در ویندوز" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
عاشق بازدید : 206 شنبه 21 خرداد 1390 نظرات (0)




نام کتاب: آموزش قدم به قدم زبان فرانسوی
نویسنده: نامشخص
تعداد صفحات: 67
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
زبان فرانسوی , پس از زبا نهای اسپانيایی و پرتغالی سومين زبان پرگویش و از خانواد ٴ ه زبا نهای رومی است . جمعا حدود ۱۲۸ ميليون نفر به این زبان صحبت میکنند اما تنها ۶۷ ميليون نفر آنان گویش وران مادری این زبان هستند . با این حساب از لحاظ تعداد گویش وران مادری , زبان فرانسوی رتبهٴ هجدهم در جهان را داراست اما از لحاظ گویش وران روزمره رتبهٴ نهم را دارد . زبان فرانسوی , زبان رسمی ۲۹ کشور است و می توان گفت پيش از جنگ جهانی دوم بخصوص در زمين ههای مثل دیپلماسی ,تجارت , و حمل و نقل , زبان بين المللی به حساب میامد. در كشور ما از ديرباز زبان فرانسه آموزش داده مي شده و در دوره قاجار به عنوان زبان دوم بعد از فارسي بكار مي رفته است ٬ با اعظام دانشجويان به كشور فرانسه براي تحصيل در رشته هاي مختلف در زمان رضا خان اين اعتبار و گسترش بيشتر از قبل قابل مشاهده بوده است ٬ تا آنجا كه دانستن زبان فرانسه در خانواده هاي متمول و رجال يك ضرورت محسوب شده و اكثر فرزندان اين خانواده ها از معلمين خصوصي براي آموزش اين زبان بهره مي برده اند . در سالهاي اخير نيز استقبال فراواني از اين زبان بعمل مي آيد و دانشگاهها و موسسات خصوصي و غير خصوصي زيادي به آموزش اين زبان مي پردازند ٬ كه از جمله مي توان كانون زبان ايران را نام برد كه در حال حاضر معتبرترين موسسه با استاندارهاي روز دنيا براي فراگيري زبان فرانسه در ايران محسوب مي شود و در حال حاضر در كليه سطوح خدماتي را به زبان آموزان ارائه ميدهد . در این مقا له سعی شده است تا به صورت پایه ای این زبان آموزش داده شود . مطالب به صورت طبقه بندی شده در قسمت های مختلف قرار گرفته اند . اگر شما چيزی درباره زبان فرانسه نمی دانيد و علاقه مند به فراگيری این زبان هستيد ٬ مطمئن باشيد که با مطالعه این مطالب ٬ این زبان زیبا را یاد خواهيد گرفت . یکی از قسمت های مشکل در صحبت کردن به زبان فرانسه ٬ تلفظ می باشد که علاوه بر صفحه حروف الفبا و تلفظ آنها ٬ که به آموزش این امر می پردازد ٬ در اکثر مطالب این کتاب سعی شده تلفظ کلمات به فارسی در مقابل آنها نوشته شود تا شما هر چه بيشتر با تلفظ کلمات آشنا شوید.
برای دانلود رایگان کتاب "آموزش قدم به قدم زبان فرانسوی" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
دانلود فیلم آهنگ موزیک فیلم سینمایی ایرانی و خارجی روز دنیا با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم آهنگ نرم افزار آموزش کامپیوتر ترفند موبایل سیم کارت کامپیوتر دانلود رایگان آخرین ورژن نرم افزارهای روز دنیا فیلم ایرانی خارجی آهنگ ایرانی خارجی تم موبایل نرم افزار موبایل شارژ رایگان سیم کارت اس ام اس رایگان مطالب عاشقانه عکس های روز دنیا از همه چیز دانلود رایگان نرم افزار آخرین گوشی بازار بهترین گوشی با امکانات فول نرم افزار 2012 2013 دانلود فیلم آهنگ ایرانی و خارجی دانلود نرم افزار نرم افزار دانلود رايگان نرم افزار جدید آپدیت شده آخرین ورژن نرم افزارهای روز دنیا.نرم افزار موبایل کامپیوتر تم موبایل تم کامپیوتر ترفند موبایل و کامپیوتر آموزش کتاب داستان دوست داشتن مادر خواهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 134
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 174
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 317
  • بازدید ماه : 1,492
  • بازدید سال : 38,662
  • بازدید کلی : 298,890