loading...
دانلود فیلم و دانلود آهنگ و دانلود موزیک و دانلود نرم افزار روز دنیا و ایران
آخرین ارسال های انجمن
عاشق بازدید : 112 دوشنبه 10 مرداد 1390 نظرات (1)

نرم افزار تولید و ساخت تصاویر متحرک GIF یک ابزار سریع و به طور قابل ملاحظه ای آسان برای ایجاد انیمیشن ها، دکمه ها و بنر هایی که بخشی از وب سایت شما را تشکیل می دهند طراحی شده. دیگر نیاز به نرم افزار های ویدئویی و پردازش های پیچیده نیست که نیاز به صرف وقت برای یادگیری دارند. با برنامه گرافیکی Animated GIF Producer هیچ پیچیدگی وجود ندارد و تنها در عرض چند ثانیه ایجاد یک فایل GIF امکان پذیر است.
ساخت یک انیمیشن جیف با ترکیب چند عکس، تصاویر میان فیلم ها و چندین تصویر دیگر پشت هم انجام میپذیرد. با اعمال افکت ها و جلوه های ویژه و تنظیمات سفارشی قاب، اندازه و تاخیر میان فریم های تصویر همچنین بسیاری دیگر از پارامتر ها این امکان را فراهم می کند که حرفه ای ترین انیمیشن های ممکن را به راحتی ایجاد کنید. شما می توانید این نرم افزار ساخت عکس متحرک GIF را از سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت کرده و به آسان ترین روش ممکن انیمیشن متحرک خود را برای وب سایت یا سرگرمی ایجاد کنید.

Animated GIF Producer 5.1 - نرم افزار ساخت تصاویر متحرک

خصیصه های اصلی نرم افزار ایجاد تصاویر متحرک

  • پشتیبانی از فرمت های ویدئویی AVI, DAT, MPG, MPE, MPEG
  • ساخت عکس فوری پشت هم از فیلم ها
  • پشتیبانی ار فایل های BMP, JPEG, TIF, GIF, PNG, ICO, PCX, CUR, Adobe PhotoShop PSD و Windows Metafiles image
  • وارد کردن فریم از داخل دیگر فایل های GIF و تغییر اندازه
  • تنظیمات چندگانه و تعریف پارامتر های استاندارد (اندازه صفحه نمایش، رنگ پس زمینه)
  • تاخیر، جلو و عقب، افکت تاثیر گذار، تکرار، مرتب سازی و...
  • ذخیره تصاویر GIF به صورت مجموعه ای از فرمت های رایج گرافیکی و همچنین خروجی AVI
عاشق بازدید : 123 دوشنبه 03 مرداد 1390 نظرات (0)

اين يك نرم افزار كم حجم و فارسي كاملا رايگان است كه براي تغيير پس زمينه ويندوز به كار مي رود.

در ويندوز 7 اين كار به صورت خودكار انجام مي شد و در ويندوز xp چنين قابليتي وجود نداشت.ولي با اين نرم افزار شما به راحتي ميتوانيد اين كار را انجام دهيد.

دانلود در ادامه مطلب...


عاشق بازدید : 204 یکشنبه 01 خرداد 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت آرشیو تصاویر Acdsee PhotoManager v12.0 Build344 Final
در زمینه نمایش و همچنین ویرایش تصاویر ، Acdsee یکی از معروف ترین و محبوب ترین نرم افزارهای موجود است. این نرم افزار قدیمی ، از ابتدا امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران داده است تا به راحتی به مشاهده عکس های خود با فرمت های مختلف بپردازند و همچنین از ابزارهای ویرایش ابتدایی برای اعمال تغییرات در عکس های خود بهره ببرند و برای چنین کارهایی از استفاده از نرم افزارهای سنگینی چون فتوشاپ بی نیاز شوند. Acdsee PhotoManager نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار قابلیت های جامعی را در اختیار شما قرار می دهد تا تصاویر گرافیکی خود را مدیریت کنید و آنها را به صورت مرتب نگه داری کنید. به سادگی می توانید براساس چندین پارامتر مختلف آنها را در آلبوم های خاص قرار دهید. می توانید در میان عکس های خود به جستجو بپردازید و به سرعت تصویر مورد نظر خود را پیدا کنید. این نرم افزار با پشتیبانی از بیش از 100 فرمت فایل های گرافیکی می تواند از تمامی تصاویر شما یک لیست کامل تهیه کند تا برای مشاهده و ویرایش هیچ یک از آنها نیاز به نرم افزار دیگری پیدا نکنید. از جمله دیگر امکانات این نرم افزار می توان به امکان اعمال تغییرات مختلف بر روی تصاویر و به عبارتی ویرایش آنها اشاره کرد. ابزارهایی مانند ابزار از بین بردن قرمزی چشم ، حذف اشیاء اضافه از عکس ، تنظیم نور تصویر ، سیاه و سفید کردن یک عکس ، اضافه کردن متن ، قرار دادن حاشیه برای تصاویر و همچنین افکت های مختلف برای جذاب تر کردن عکس های شما در این نرم افزار وجود دارد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- امکان مدیریت آرشیو تصاویر.
- پشتیبانی از بیش از 100 فرمت فایل های گرافیکی.
- امکان ویرایش تصاویر.
- قابلیت حذف قرمزی چشم.
- قابلیت حذف اشیاء اضافه از تصویر.
- امکان اضافه کردن متن.
- امکان به اشتراک گذاری تصاویر در اینترنت.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
عاشق بازدید : 215 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ویرایش عکس AMS Software Photo Art Studio 2.97 Portable
Photo Art Studio نام یک نرم افزار کاربردی با محیطی بسیار ساده است که با فراهم آوردن ابزارهایی بسیار مناسب به کاربران امکان ویرایش عکس و یا طراحی را می دهد. برای استفاده از این نرم افزار نیازی به هیچگونه دانش و پیش زمینه قبلی ندارید و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. می توانید بر روی عکس های خود افکت های دلخواه را اعمال نمایید ، برای عکس های خود حاشیه انتخاب کنید ، کارت پستال طراحی کنید و یا از دیگر امکانات نرم افزار بهره مند شوید. در صورتی که ایده خاصی برای شروع کار نداشته باشید ، نرم افزار تعداد زیادی طرح از پیش آماده شده در اختیار شما قرار می دهد تا از آنها استفاده کنید و یا از آنها الگو برداری کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

عاشق بازدید : 165 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

افزایش کیفیت تصاویر با Nikon Capture NX2 2.2.7 - نسخه قابل حمل


نرم افزار Nikon Capture NX2 در زمینه ی افزایش کیفیت تصاویر به کاربر کمک بسیاری می کند. تنها کافی است شما کنترل را بر روی نقطه ای که می خواهید ویرایش کنید ببرید و با کمک تکنولوژی پیشرفته ی این محصول تمامی افکت ها و تغییرات لازم را بر روی تصاویر دلخواه تان اعمال کنید. با کمک این محصول دیگر هیچ وابستگی به نرم افزارهای دیگر ندارید. ابزار Color Control Point در این نرم افزار به افزایش رنگ مایه و تاریکی و روشنایی و ... در تصاویر شما می پردازد به طور مثال می توانید تاثیر رنگ گل را نسبت به رنگ شاخ و برگ اطراف آن افزایش دهید. به منظور دستیابی به نتیجه ی طبیعی و بهتر در این نرم افزار ابزاری با نام  برس روتوش خودکار وجود دارد که به کمک آن به راحتی می توانید لک های موجود بر روی صورت و یا عیوبی که بر روی گل ها وجود دارد را نیز از میان ببرید. شما می توانید افکت هایی چون سایه زدن، تیره روشن کردن و ... را بر روی تصاویر تان بوجود آورید. به راحتی می توانید در بین محیط هایی چون مرورگر، ویرایش و Metadata و Multi-Purpose جا به جا شوید. همزمان می توانید بر روی چند عکس کار کنید و دیگر نگران از بین رفتن زمان نباشید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Nikon Capture NX2 2.2.7 :
- ابزاری پیشرفته در زمینه ی کار بر روی تصاویر
- سرعت و سادگی در استفاده
- عدم وابستگی به نرم افزارهای دیگر
- بهره مندی از ابزار Color Control Point
- بهره مندی از برس روتوش خودکار
- افزودن افکت های دلخواه
- همزمانی کار بر روی چندین عکس
- جلوگیری از اتلاف وقت
- بهره مندی از توابع قدرتمند برای رسیدن به نتیجه ی بهتر
- و ...
 


 

لینک های دانلود

درباره ما
دانلود فیلم آهنگ موزیک فیلم سینمایی ایرانی و خارجی روز دنیا با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم آهنگ نرم افزار آموزش کامپیوتر ترفند موبایل سیم کارت کامپیوتر دانلود رایگان آخرین ورژن نرم افزارهای روز دنیا فیلم ایرانی خارجی آهنگ ایرانی خارجی تم موبایل نرم افزار موبایل شارژ رایگان سیم کارت اس ام اس رایگان مطالب عاشقانه عکس های روز دنیا از همه چیز دانلود رایگان نرم افزار آخرین گوشی بازار بهترین گوشی با امکانات فول نرم افزار 2012 2013 دانلود فیلم آهنگ ایرانی و خارجی دانلود نرم افزار نرم افزار دانلود رايگان نرم افزار جدید آپدیت شده آخرین ورژن نرم افزارهای روز دنیا.نرم افزار موبایل کامپیوتر تم موبایل تم کامپیوتر ترفند موبایل و کامپیوتر آموزش کتاب داستان دوست داشتن مادر خواهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 134
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 174
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 314
  • بازدید ماه : 1,489
  • بازدید سال : 38,659
  • بازدید کلی : 298,887