loading...
دانلود فیلم و دانلود آهنگ و دانلود موزیک و دانلود نرم افزار روز دنیا و ایران
آخرین ارسال های انجمن
عاشق بازدید : 5304 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (0)

سایت نرم افزار دانلود رایگان یکی از بازی های مشهور و هیجان انگیز کنسول های بازی را معرفی کرده که در سال 2008 انتشار یافت و توانست نظر بسیاری از بازی خور ها را به خود جلب کند. این بازی کامپیوتر اکنون برای کامپیوتر های شخصی با ژانر رانندگی و جنگ مبارزه با خودرو توسط Empire Interactive انتشار یافته تا طرفداران بسیاری در دنیای رایانه پیدا کند.
بازی رانندگی برای زنده ماندن جنگ ماشین ها در یک ماشین بازی رزمی که مقابله در برابر له شدن است بازی اتومبیل هایی است که مانند گلادیاتور ها برای پیروزی میجنگند. این بازی چالش انگیز چهار بازیکن در مقابل یکدیگر در 13 محیط مختلف و چالش انگیز است که شما با استفاده از هر ابزاری برای تسلیم بازیکنان و پیروزی خودتان بهره ببرید. با استفاده از مجموعه سلاح ها و یا مهارت های رانندگی خشم خود را آزاد کنید و با قدرت دیگر رقیبان را از میدان به در کنید.

Mashed Drive to Survive PC Game - بازی مسابقه برای زنده ماندن

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: 98/ME/2000/XP/7
  • پردازنده: 1 GHz Pentium 3 یا AMD equivalent
  • رم: 256 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0
  • کارت گرافیک: 32 MB
عاشق بازدید : 3714 پنجشنبه 28 مهر 1390 نظرات (0)

 

دانلود رایگان بازی زیبای Sonic Riders

بازی: Sonic Riders
پلتفورم : pc
ژانر:Arcade / 3D
سال انتشار: 2006
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng, Rus
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Sega
حمایت توسط : Sonic Team
درجه بندی سنی : 3
قابلیت آنلاین:دارد

Sonic Riders عنوان دیگر از سری بازی های سونیک میباشد که به تازگی توسط کمپانی سگا منتشر شده است.طبق معمول ساخت این مجموعه نیز بر عهده Sonic Team بوده است.شرح بازی Sonic Riders : سونیک خارپُشت (به انگلیسی: Sonic The Hedgehog) نام شخصیت اصلی مجموعه‌ای از بازی‌های رایانه‌ای است. تقریباً معروف‌ترین عنوان بازیهای سگا، سونیک است و هر کس مگادرایو بازی کرده حتماً یکی از شماره‌های سونیک را بازی کرده‌است. سبک بازی از نوع پرشی است و باید در کمترین زمان ممکن تمام دشمنان را از بین برد و بازی را سریع تمام کرد.Sonic AdventureI,II ,Sonic Heroes,sonic 2006 ,shadow the hedgehogاز سری بازی‌های سونیک به شمار می‌روند.همچنین بازی sonic and the secret rings برگرفته از داستانهای هزار و یک شب میباشد که روی کنسول WII در سال 2007 روانه بازار شد.آخرین بازی سونیک Sonic color است که روی کنسول دستی DS و کنسول خانگی WII ارائه شده است.در این ورژن از بازی شاهد تغیرات گسترده ای هستیم که در روند بازی شاهد آن خواهید بود...
دانلود رایگان بازی Sonic Riders به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....

 

عاشق بازدید : 4456 چهارشنبه 20 مهر 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی Fallout New Vegas 2011 Extended HD Edition

دانلود نسخه توسعه یافته بازی Fallout New Vegas 2011  با کیفیت HD برای اولین بار در ایران، در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود

نام بازی: Fallout New Vegas 2011 - Extended HD Edition
پلتفورم : pc
ژانر: Action / RPG / 3D
سال انتشار: 07/20/2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Bethesda Softworks
حمایت توسط : Obsidian Entertainment
درجه بندی سنی : +17
قابلیت آنلاین:دارد


مفتخریم به عنوان اولین سات ایرانی ،نسخه توسعه یافته بازی فال اوت : نیووگاس را با کیفیت HD عرضه کنیم.این نسخه در تاریخ 20 ژولای سال 2011 میلادی منتشر شد .ناشر این بازی زیبا و دیدنی کسی نیست جز Bethesda Softworks .در ادامه نقدی بر این بازی داریم . شرح بازی Fallout New Vegas 2011 Extended HD Edition : فال‌اوت: نیو وگاس (به انگلیسی: Fallout: New Vegas) یک بازی نقش آفرینی از سری بازی‌های فال‌اوت است که توسط شرکت آبسیدین انترتینمنت ساخته شده و توسط شرکت بتستدا سافتورکس برای پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰، و ویندوز منتشر شده‌است. موقعیت این بازی در ایالت نوادا و اطراف لاس وگاس است. این بازی در اکتبر ۲۰۱۰ در سطح جهانی‌ انتشار یافت.
فال‌اوت: نیو وگاس ادامه مستقیم فال‌اوت ۳ نیست.با این حال این بازی تجربه نقش آفرینی مشابهی‌ را با فال‌اوت ۳ به همراه دارد. هیچ کدام از شخصیت‌های فال‌اوت ۳ در این بازی حضور ندراند ولی‌ عنصر‌هایی‌ از فال‌اوت های پیشین مانند سوپر میوتنت‌ها در این بازی حضور دارند.
ویژگی های نسخه توسعه یافته :
-تمامی سلاح ها دارای لیز تخریبی میباشند
-برای هر یک از سلاح بسته های جدید قرار گرفته است(on stone, wood, metal)
-انفجار ها و تخریب جدید
-اثرات یا فیریک جدید در برخورد تیر به اندام سر انسان
-راکت های جدید "نوع -بافت و ..
-تا تا حد زیادی تسریع در امر پردازش گرافیک دارد.
دانلود رایگان بازی Fallout New Vegas 2011 Extended HD Edition به همراه تعدادی پیش نمایش برای اولین بار درایران ،در ادامه مطلب...
عاشق بازدید : 4794 سه شنبه 19 مهر 1390 نظرات (0)
دانلود بازی قدیمی رستاخیز Doom3
نام بازی: Doom3
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / 3D / 1st Person
سال انتشار:2004
نوع  فایل : کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Activision
حمایت توسط : id Software and Splash Damage
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

رستاخیز (به انگلیسی: Doom) یکی از بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین بازی‌های رایانه‌ای در سبک اول شخص که نخستین سری آن در سال ۱۹۹۴ توسط شرکت آی‌دی سافت‌ویر (id software) روانه بازار شد. این بازی تاکنون طرف علاقه بسیاری از طرفداران این سبک بوده و انجین(Engine)های بسیاری برای سری کلاسیک آن (رستاخیز، رستاخیز ۲) طراحی و اجرا گشته‌اند از جمله: Skulltag،Doomsday،Zdoom،Prboom،Doom Lagacy و... رستاخیز در حالت کنونی برای طرفدارانش بیشتر از حالت سرگرمی به یک واقعیت علمی تبدیل شده است.سری کلاسیک این بازی برای سیستم‌عامل لینوکس نیز دارای درگاه می‌باشد. شرکت پس از طراحی و ساخت بازی کدهای آن را برای کابران باز گذاشت، پس آن‌ها فرصت یافتند تا در چند بخش مجزا از جوانب بازی به آن اعتلا بخشند: از قدرتمندترین کنسول‌ها و انجین هایی است که تا کنون در سبک اول شخص تهیه شده. در حقیقت شرکت با نوعی تعصب به سری رستاخیز نگاه می‌کند و بنابراین در تهیه آن نهایت دقت را مبذول داشت؛ چه در غیر این صورت به جهت سهل‌انگاری مورد انتقاد شدید طرفداران پیگیر سری رستاخیز قرار می‌گرفت.فایل‌های اساسی در رستاخیز۳ از شکل WAD به PK3 تغییر یافتند که به ساختار سری Quake نزدیکتر هستند. قالب بندی این فایل‌ها نیز بر اساس عملکرد ZIP می‌باشد. شایان ذکر است نگارش‌های جدید Doomsday در سری کلاسیک نیز به سمت استفاده از شکل PK3 در حرکتند.
دانلود رایگان بازی رستاخیز سه به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب
عاشق بازدید : 113 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

برای تحویل بیش از 20 میلیون کالای ساخته شده در بازی کامپیوتر Kona's Crate به تجارت قبیله کمک کنید. در این بازی کامپیوتری می بایست جعبه های حاوی کالا های ناشناخته را قبل از اینکه رئیس قبیله عصبانی شود به دستش برسانید. بازی پازلی با وسیله ای جت مانند به عنوان وسیله نقلیه جعبه ها را به سرعت قبل از تخریب به مقصد برسانید.
هدایت جعبه های کار ساده ای نیست با اینکه توسط یک جت قوی جا به جا می شوند اما نیاز به مهارت مانور شما برای گذر از پیچ خم ها بدون صدمه دیدن دارند. تنظیم سرعت و گاز دادن جت برای لمس جعبه ها بسیار سخت تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. اما مراقب باشید رئیس می تواند تبدیل به یک آدم بی رحم و قدرتمند در برابر شما شوند و از باز کردن و دادن امتیاز های داخل جعبه به شما خودداری کند پس کارتان را دقیق و کامل انجام دهید.
بازی با ماموریت های ساده شروع شده و با پیشرفت شما به چالش هایی سخت تبدیل می شود. حرکت در بیش از 85 سطح با وجود موانع مختلف بلوک های شناور، فشار بخار، TNT و ... مسیر را مسدود کرده اند. این بازی پازل مانند که طرفداران بسیاری بر روری گوشی های موبایل داشته اکنون با کیفیت عالی برای کامپیوتر تهیه شما و شما می توانید آن را به رایگان از سایت نرم افزار دانلود رایگان دریافت کنید.

Kona's Crate v1.0 Puzzle PC Game - بازی پازلی جعبه های معلق کونا

عاشق بازدید : 156 پنجشنبه 13 مرداد 1390 نظرات (0)

بازی امروز حیرت انگیز است! زیرا که سایت نرم افزار دانلود رایگان به معرفی سرگرمی تازه ای برخواسته که شما را جای شخصیت بد بازی می گذارد و بر علیه خوبی ها به پا می خیزد. این بازی کاملا متفاوت که شما در بازی محافظ سیاه چال جهنمی هستید و خود را برای مقابله با خوبی ها تجهیز می کنید تا در برابر قهرمانان بازی پیروز شوید. این بازی کامپیوتری در سال 1997 انتشار یافته و با داشتن عنوانی متفاوت توجه بسیاری از بازی خور ها را به خود جلب کرده بوده است.
محافظ سیاه چال و همه باشید زیرا اینجا خانه شما است. در واقع گرفتن حیوانات نفرت انگیز از تاریکی و تربیت آن ها برای ایجاد رعب و وحشت و تخریب همه چیز یک بیزینس برای شما به شمار می رود. با چیز هایی که آن ها را جلب می کند طعمه کنید و با وعده غذا و دادن جاهای مرطوب و متعفن آن ها را برده خود کنید. سپس دست نشانده شما خواهند شد، حال می توانید آن ها را تهدید کنید تا برایتان کار انجام دهند. با این کار این موجودات جان فدای شما خواهند شد و شما بهترین نیروی وحشتناک و چندش آور را در برابر قهرمانان بازی دارید.
یک بازی دلهره آور و تاریک و تنوع چشم گیر از موجودات جهنمی یک سرگرمی اعتیاد آور است. ساخت سیاه چال خود و محافظت از آن با ساخت هزار توی تنگ و تاریک و تله های مرگ بار، زرادخانه های جادو و قدرت و ارتشی خون آشام و شیطانی بازی کاملا متفاوتی را ساخته برای آن ها که از نجات شاهزاده خانوم ها، نجات جهان و بازی های عشقی خسته شده اند و می خواهند یک بار شخصیت بد بازی باشند.

Dungeon Keeper PC Game - بازی کامپیوتر محافظ سیاه چال

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: XP, Vista, 7 - 23bit و 64bit
  • پردازنده: 1.8 GHz
  • رم: 512 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 7
  • کارت گرافیک: قابلیت 3D
عاشق بازدید : 89 چهارشنبه 12 مرداد 1390 نظرات (0)

سایت نرم افزار دانلود رایگان امروز نیز به معرفی یک بازی جدید نشسته که با استراتژی هوشمندانه کمی متفاوت از آنچه تا به حال بازی کرده اید است. یک بازی کامپیوتر با ژنر بازی اکشن که در آن شما در جایگاه یک اژدها نیاز به هوش و تدبیر برای در دست داشتن قدرت و کنترل بازی با استراتژی های خاص خود دارید.
شما یک اژدها هستید: به وحشت انداختن روستایان! آتش زدن قلعه! جمع آوری طلا و جواهرات! ربودن شاهزاده خانم! سوزاندن شوالیه های مزاحم! دور کردن سارقان! سرنگون کردن غول ها! ساخت محلی برای گنجینه! رقابت یا همکاری با اژدها های دیگر در جنگ های چند نفره! هدف به نظر ساده میرسد اما مهمترین مساله ای که بازی را به چالش می کشد جمع بزرگترین توده طلا است که با موانعی موجود کار ساده ای نیست.
هر حرکت شما در بازی رایانه یک امتیاز منفی یا مثبت به شمار می رود که از شگفتی ها و پیچیدگی و استراتژی بازی اژدها است. برای بهتر بودن نیاز به پرواز ماهرانه، ارتقاء هوشمندانه، و استفاده از قدرت به نفع خود است. بیشتر از همه شما نیاز به کنترل پادشاهان اطراف خود دارید به عنوان مثال در زمان خاص محصولات زراعی را بسوزانید یا اجازه دهید رشد کنند! شهر را خراب کنید یا اجازه شکوفا شدن را بدهید! مسئول تمام این استراتژی ها اژدها یعنی شمایید.

HOARD 1.0.612 2011 PC Game - بازی کامپیوتر اندوخته طلای اژدها

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: XP, Vista, 7
  • پردازنده: Intel Dual Core 2.0 GHz یا AMD Athlon 64 2000
  • رم: 1 Gb برای XP و 2 Gb برای ویستا و ویندوز 7
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0с
  • کارت گرافیک: قابلیت پردازش 3D با حافظه 256 Mb و Pixel Shader 3.0 (مانند Nvidia GeForce 7800 GS یا ATI Radeon X1900 GTO)
عاشق بازدید : 11341 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

بار دیگر یودا کشاورز با بازی جدیدی بازگشت تا سایت نرم افزار دانلود بازی رایگان این سرگرمی کامپیوتر شبیه سازی شده فعالیت در مزرعه به صورت واقعی را در شرایطی سخت در طول فصل های مختلف به اشتراک عموم بگذارد.
در Youda Farmer 3 فصل ها رئیس اصلی شما و درگیر در طول فصول و یک مزرعه کوچک تنها زمین باقی مانده شما است. در یک شب طوفانی زمستانی بر اثر وضع بد هوا بسیاری از مزارع به کلی ویران شده است. بار دیگر وظیفه دشوار بازسازی مزرعه و روستا به گردن شماست. مواجهه با زمستان های سرد، مشکلات بهار، تابستان گرم و طوفان ها نیاز به مهارت کشاورزی شما بیش از هر زمان دیگر نیاز دارد.
بازی کشاورز مزرعه در صورت پیشرفت در کار خود، امکانات ویژه جدیدی به کمک خواهند آمد که شما را در گذر از مراحل سخت یاری میرساند. ایجاد مزارع جدید و مفازه ها، گرفتن سفارشات برای ایجاد رستوران های جدید تجاری و خرید ابزار جدید برای بهبود و سرعت کار از عمده عملکرد های شما در این بازی کامپیوتری است. مهارت کشاورزی خود را در 6 بازی چالش انگیز و در طول نمایشگاه های سالانه کشوری نشان دهید و در یک بازی شبیه سازی شده مزرعه واقعیت را تجربه کنید.

Youda Farmer 3 Seasons 1.6 PC Game - بازی شبیه سازی واقعی مزرعه

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: XP , Vista , 7
  • پردازنده: Pentium IV, 1200 MHz
  • رم: 1024 MB / 2048 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9+
  • کارت گرافیک: 16 MB 3D
عاشق بازدید : 1125 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

 بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Call of Mini : Zombies v1.3 را مخصوص آیفون و آی پد تاچ برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . در شهری کوچک ویروسی پخش شده که افراد آن شهر به زامبی تبدیل کرده . و حال شما باید به مبارزه با آن ها بپردازید . این بازی دارای گرافیکی بالایی است .

 

عاشق بازدید : 1206 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

 

مجموعه بازی های سیمز ، همواره مورد توجه بسیاری از کاربران در سرتاسر دنیا قرار گرفته است. همواره افزونه هایی برای این بازی عرضه می شود که هر کدام مربوط به موضوع مشخصی می شوند. این بار ، افزونه Town Life Stuff عرضه شد که مربوط به زندگی شهری و وقایعی که در یک زندگی روزانه در شهر برای شما اتفاق می افتد می باشد. آیا شخصیت سیمز شما کتاب خوانی را دوست دارد ؟ برای او یک کتابخانه بسازید تا کتاب های خود را در آن قرار دهد و با همسایه های خود آن ها را به اشتراک بگذارد ! اگر می خواهید شخصیت سیمز خود را به بدن سازی ببرید و با تردمیل ، وزنه های بدن سازی و … اندامی متناسب و ورزشکاری داشته باشید . استایل های موی جدیدی در این نسخه افزوده شده اند ، به همراه رفتن به مدرسه ، رفتن به کافی شاپ و …  . به طور کلی هر آنچه در زندگی روزمره شهری شاهد آن هستیم در این پکیج وجود دارد.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
دانلود فیلم آهنگ موزیک فیلم سینمایی ایرانی و خارجی روز دنیا با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم آهنگ نرم افزار آموزش کامپیوتر ترفند موبایل سیم کارت کامپیوتر دانلود رایگان آخرین ورژن نرم افزارهای روز دنیا فیلم ایرانی خارجی آهنگ ایرانی خارجی تم موبایل نرم افزار موبایل شارژ رایگان سیم کارت اس ام اس رایگان مطالب عاشقانه عکس های روز دنیا از همه چیز دانلود رایگان نرم افزار آخرین گوشی بازار بهترین گوشی با امکانات فول نرم افزار 2012 2013 دانلود فیلم آهنگ ایرانی و خارجی دانلود نرم افزار نرم افزار دانلود رايگان نرم افزار جدید آپدیت شده آخرین ورژن نرم افزارهای روز دنیا.نرم افزار موبایل کامپیوتر تم موبایل تم کامپیوتر ترفند موبایل و کامپیوتر آموزش کتاب داستان دوست داشتن مادر خواهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 134
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 174
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 313
  • بازدید ماه : 1,488
  • بازدید سال : 38,658
  • بازدید کلی : 298,886