loading...
دانلود فیلم و دانلود آهنگ و دانلود موزیک و دانلود نرم افزار روز دنیا و ایران
آخرین ارسال های انجمن
عاشق بازدید : 154 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)
Player یک کلاینت Runtime با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای  مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه  تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. این ابزار، برنامه های کاربردی تحت وب را بصورت نهایی (Front- end) نمایش می دهد، واسط های کاربری وبسایت را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد، تبلیغاتهای آنلاین را بصورت تعاملی و جذاب نمایش می دهد و انیمشن های کوتا و بلند را نیز به کیفیت عالی برروی مرورگر شما نمایش می دهد. Adobe Flash Player به شما اجازه می دهد تا محتواهای جذاب وب را مانند بازی ها، ارائه های تجاری، تبلیغات و غیره را مشاهده نمایید، این بسته شامل تنها فلش پلیر و فرآیند نصب مستقل آن می باشد، از لحاظ فنی این برنامه Flash Player ActiveX Control می باشد و تنها قادر به نمایش فایل فلش در داخل مرورگر شما می باشد.

 

flashplayer مشاهده و اجرای فایلهای فلش با Adobe Flash Player 10.0.45.2

عاشق بازدید : 147 پنجشنبه 05 خرداد 1390 نظرات (0)

Microsoft_Windows_7_Activator_www.MihanDownload.com.jpg

| پست آپدیت شد نسخه ی جدید فعال ساز Windows 7 Loader قرار گرفت |
پس از قرار گرفتن نسخه نهایی ویندوز سون در سایت متوجه شدیم که بسیار از افراد به دنبال کرک و فعال سازهای ین ویندوز در اینترنت هستند و تا به حال به سایت های بسیار زیادی مراجعه نموده اند که هیچ کدام از آنها فعال ساز معتبری را به این عزیزان ارائه نکرده است در نتیجه تصمیم گرفتیم تا در پست امروز وب سایت میهن دانلود به معرفی جدید ترین فعال ساز های ویندوز 7 بپردازیم. فعال ساز هایی را که در این پست در اختیار شما بازدید کنندگان محترم گرفته است تمامآ تست شده و 100 درصد کار می کنند.
جهت دانلود و طریقه استفاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

از زمان انتشار ویندوز سون تا کنون 3 فعال ساز معتبر منتشر شده که در زیر می توانید توضیحات هر کدام از آنها را مطالعه کنید:
Windows 7 Loader: بهترین فعال سازی است که تا به حال برای ویندوز سون منتشر شده است و برای استفاده از آن نیازی به انجام تنظیمات خاص نیست.
RemoveWAT: در سیستم هایی که از فعال ساز Windows 7 Loader به دلیل ناهماهنگی کرک با بایوس نمیتوان ویندوز را فعال کرد بهترین گزینه است.
eXtreme: این فعال ساز مخصوص سیستم هایی است که دسکتاپ آنها به دلیل خارج شدن از حالت جنیون سیاه شده است و میتواند زمان سیستم را مجددآ به حالت 30 روزه بازگرداند. (توجه داشته باشید که پس از استفاده از این فعال ساز برای فعال نمودن دائم ویندوز خود باید از یکی از فعال سازهای بالا استفاده کنید.)
عاشق بازدید : 159 شنبه 10 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

دانلود جدید ترین نسخه سیستم عامل لیونکس Ubuntu 11.04 Final
دانلود رایگان جدید ترین نسخه سیستم عامل معروف لیونکس Ubuntu 11.04 Final به صورت کاملآ اورجینال و بدون دستکاری از لینک مستقیم
در پست امروز وب سایت میهن دانلود نسخه جدید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های جهان را برایتان آماده کرده ایم. سیستم عامل Ubuntu که بهترین توزیع‌ های لینوکس می باشد و دارای امکانات و قابلیت های بسیار زیادی است. لینوکس نام یک سیستم عامل رایانه‌ ای است که معروف ‌ترین مثال نرم‌ افزار آزاد و توسعه به روش متن-‌باز است. اوبونتو که بهترین توزیع‌ های لینوکس می باشد یک سیستم عامل بوده که به کمک یک تیم جهانی از توسعه‌ دهندگان نرم‌افزاری با تجربه آماده شده است. اوبونتو به طور پیش فرض از گنوم (Gnome) استفاده می‌کند البته طرفداران کی‌دی‌ای (KDE) نسخه‌ای از این توزیع را با نام کوبونتو ارائه کردند که محیط پیش‌فرض آن کی‌دی‌ای است. در اوبونتو شما نیازی به نصب نرم افزار نخواهید داشت زیرا بسیاری از نرم افزارهای مورد نیاز شما به صورت پیشفرض قرار دارند از جمله بهترین نرم افزارهای مرورگر، نرم افزارهای نمایش و ویرایش عکس، نرم افزارهای مدیریت فایلهای دفتری آفیس، نرم افزارهای مسنجر، نرم افزار های مالتی مدیا پخش فایلهای صوتی و تصویری و بسیاری از نرم افزارهایی که در سیستم عامل ویندوز شما برای داشتن آنها نیاز به نصب آنها خواهید داشت در واقع تفاوت اساسی بین لیونکس و ویندوز در این است که نرم افزارهای مورد نیاز کاربران در لیونکس از قبل نصب شده و آماده استفاده است مانند نرم افزار مرورگر فایرفکس و یا آفیس در صورتی که در ویندوز برای داشتن نرم افزار فایرفکس شما نیازمند به نصب آن هستید. تمامی نسخه‌های اوبونتو به صورت کاملآ رایگان هستند و دیسک‌های فشرده اوبونتو به رایگان برای کسانی که آن را از طریق پست الکترونیکی درخواست کرده‌اند ارسال میگردد. اوبونتو شامل ubuntu Desktop, Ubuntu Server Edition, Kubuntu, Edubuntu, Gobuntu, Ubuntu MID Edition, Xubuntu می باشد. یکی دیگر از مزایای بسیار خوب لیونکس امنیت بسیار بالا آن است در واقع تا به حال هیچ نوع ویروس و یا فایل مخربی برای سیستم عامل لیونکس ساخته نشده که بتواند به داخل آن نفوذ کند و موجب آسیب آن گردد از همین رو اغلب استفاده کنندگان لیونکس نیازی به نصب آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی نخواهند داشت. همچنین سرعت اینترنت در این سیستم عامل بسیار بالا بوده که این یکی دیگر از برتری های لیونکس نسبت به ویندوز می باشد. تیم نرم افزار میهن دانلود به عنوان اولین وب سایت ایرانی جدید ترین نسخه این سیستم عامل را پس از تست و برسی به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما کاربران محترم قرار داده است.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
 
عاشق بازدید : 195 سه شنبه 30 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار رفع مشکل شناسایی نشدن کامل رم 4 گیگ در ویندوز 7 Windows 7 x86 Ram Patch 1.0.3.0
با افزایش مشخصات سخت افزاری لپ تاپ ها و رایانه های شخصی ، کاربران ویندوزهای 32 بیتی با مشکل جدیدی رو به رو شدند و آن محدودیتی بود که در همه نسخه های 32 بیتی ویندوز های Xp ، Vista و سون در شناسایی رم های بالاتر از 4 گیگابایت وجود داشته است. بطوریکه در این نسخه های ویندوز ، از تمام توان رم استفاده نشده و مقداری از توان آن به بلا استفاده باقی می ماند. راه حل منطقی این مشکل ، ارتقا ویندوز به نسخه 64 بیتی است اما در صورتی که فعلأ قصد انجام چنین کاری را ندارید می توانید از Patch Windows 7 x86 Ram استفاده نمایید. این پتچ patch با تغییر در فایل kernel ویندوز ، این محدودیت را برطرف می کند و بدین ترتیب می توانید در ویندوز 32 بیتی خود تا 64 گیگابایت رم را بدون هیچ مشکلی استفاده نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

توجه:
عاشق بازدید : 133 شنبه 27 فروردین 1390 نظرات (0)
Win_XP_Pro_SP3_October_2010_[www.MihanDownload.com].jpg100% تست شده | Bootable | آپدیت کامل تا آوریل 2011 | بدون هیچ گونه دستکاری
در پست امروز وب سایت میهن دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی را که تا اوایل ماه آوریل2011 آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. این ویندوز توسط تیم BIE منتشر شده که بهترین و بدون اشکال ترین ویندوزها در اینترنت را منتشر می سازند. همچنین این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود از هر لحاظ تست گردیده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. علاوه بر این در ویندوز هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد. ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable است و علاوه بر این شما می توانید تنظیمات دلخواه خود مانند انتخاب پارتیشن نصب ویندوز ، فرمت پارتیشن مورد نظر و ... را در هنگام نصب ویندوز انجام دهید. از دیگر ویژگی های این ویندوز میتوان به Corporate بودن آن اشاره نمود که نیازی به وارد کردن سریال در هنگام نصب ویندوز و فعال ساز نخواهد داشت. همچنین این ویندوز آخرین نسخه نرم افزارهای Internet Explorer 8.0 و Windows Media Player 11 را نیز داراست و علاوه بر این شما میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز ایکس پی است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. همانطور که در سایتهای مختلف ایرانی مشاهده میکند میهن دانلود نخستین سایتی است که آخرین آپدیت ویندوز ایکس پی را که در اوایل April 2011 منتشر شده به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده است.
برای دانلود و نیز توضیحات جامع تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
عاشق بازدید : 249 شنبه 27 فروردین 1390 نظرات (0)
Win_7_Enterprise_SP1_www.MihanDownload.com.jpgویندوز سون سرویس پک 1 | آپدیت کامل تا آوریل 2011 | Bootable | کاملآ اورجینال
در پست امروز وب سایت میهن دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز سون را که تا ماه آوریل 2011 به صورت کامل آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. این نسخه جدید ترین نسخه ویندوز سون است چرا که سرویس پک 1 همراه و به صورت یکپارچه با ویندوز است و به صورت خودکار با ویندوز نصب می شود. همچنین این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود از هر لحاظ تست گردیده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. علاوه بر این در ویندوز هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد. ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable بوده و هر دو نسخه 32 و 64 بیتی را به صورت جداگانه دارا می باشد. از دیگر ویژگی های این ویندوز میتوان به دارا بودن آخرین نسخه نرم افزارهای Internet Explorer 8.0 و Windows Media Player 12 اشاره نمود. همچنین در هنگام نصب ویندوز نیازی به وارد کردن سریال نیست و میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید.. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز سون است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. همانطور که در سایتهای مختلف ایرانی مشاهده میکند میهن دانلود نخستین سایتی است که آخرین آپدیت ویندوز سون را که در اوایل April 2011 منتشر شده به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده است.
برای دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
عاشق بازدید : 194 شنبه 27 فروردین 1390 نظرات (0)
| دانلود رایگان جدید ترین ویندوز مایکروسافت Microsoft Windows 8 از لینک مستقیم |
در حدود يکسال پيش يکي از کارمندان شرکت مايکروسافت اطلاعاتي کاملآ محرمانه را در رابطه با پروژه ي جديد مايکروسافت براي ساخت ويندوز جديد خود يعني Windows 8 به صورت اشتباه در اينترنت منتشر نمود که پس از انتشار اين خبر مايکروسافت هيچگونه صحبتي در رابطه با صحت و يا دورغي بودن اين موضوع اعلام نکرد. اين سکوت مايکروسافت از همان ابتدا مشخص بود که اين موضوع حقيقت دارد و ويندوز بعدي با نام Window 8 منتشر خواهد شد چرا که اگر اين خبر دروغي بود حتمآ توسط مايکروسافت تکذيب ميگرديد. در طي اين يکسال بسياري از افراد سود جو با دستکاري قسمت هاي مختلف ويندوز 7، ويندوز هايي را با نام ويندوز 8 روانه اينترنت کردند که در بسياري از موارد ويندوز داراي نواقص فني بسيار زيادي بود و حتي نصب هم نمي شد. همچنين بسياري از افراد نيز این ویندوز های دستکاری شده را با قيمت هاي بسيار بالا با نام ويندوز جديد مايکروسافت به فروش مي رساندند. با تحقيقات تيم نرم افزار وب سايت ميهن دانلود متوجه شديم که چند وقتي است صحبت هاي انتشار نسخه آزمايشي اين ويندوز در اينترنت بالا گرفته تا اينکه متوجه شديم بلاخره نسخه ي آزمايشي اين ويندوز تنها براي تست در دسترس کارشناسان قرار گرفت و توسط برخي از گروه هاي هک برای استفاده عموم در اینترنت به اشتراک قرار داده شده است. اين نسخه که با مشخصات Milestone 1 (M1) Build 7850 منتشر شده اولين نسخه آزمايشي ويندوز 8 مي باشد و بسياري از ويژگي هاي ويندوز 7 را داراست. خبرها حاکي است که مايکروسافت قصد دارد نسخه فينال اين ويندوز را در سال 2012 منتشر کند در نتيجه در طي اين يکسال نسخه هاي آزمايشي بسيار زيادي از اين ويندوز منتشر خواهد شد. همچنين در رابطه با ويژگي هاي اين ويندوز میتوان به اضافه شدن امکانات جدید همچون Mobile ARM Processors وSystem-On-a-Chip (SoC)i اشاره نمود. علاوه بر این ظاهر ویندوز نیز دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده است. در حال حاضر تنها نسخه 32 بيتي اين ويندوز در دسترس عموم قرار گرفته و کاربران مي توانند براي تست از آن استفاده کنند.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد ...
درباره ما
دانلود فیلم آهنگ موزیک فیلم سینمایی ایرانی و خارجی روز دنیا با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم آهنگ نرم افزار آموزش کامپیوتر ترفند موبایل سیم کارت کامپیوتر دانلود رایگان آخرین ورژن نرم افزارهای روز دنیا فیلم ایرانی خارجی آهنگ ایرانی خارجی تم موبایل نرم افزار موبایل شارژ رایگان سیم کارت اس ام اس رایگان مطالب عاشقانه عکس های روز دنیا از همه چیز دانلود رایگان نرم افزار آخرین گوشی بازار بهترین گوشی با امکانات فول نرم افزار 2012 2013 دانلود فیلم آهنگ ایرانی و خارجی دانلود نرم افزار نرم افزار دانلود رايگان نرم افزار جدید آپدیت شده آخرین ورژن نرم افزارهای روز دنیا.نرم افزار موبایل کامپیوتر تم موبایل تم کامپیوتر ترفند موبایل و کامپیوتر آموزش کتاب داستان دوست داشتن مادر خواهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 134
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 174
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 354
  • بازدید ماه : 1,529
  • بازدید سال : 38,699
  • بازدید کلی : 298,927