loading...
دانلود فیلم و دانلود آهنگ و دانلود موزیک و دانلود نرم افزار روز دنیا و ایران
آخرین ارسال های انجمن
عاشق بازدید : 122 جمعه 26 اسفند 1390 نظرات (0)

 

تا به امروز ویدیوهای آموزشی بسیار زیادی در اینترنت برای فوتوشاپ عرضه شده اند. ولی مشکل اکثر این آموزش ها ، قدیمی بودن آن ها در استفاده از ابزارهای مختلف فوتوشاپ بوده است. مجموعه ای که در پیش رو دارید ، مجموعه ای از ۱۵۰ ویرایش حرفه ای جدید ، با استفاده از امکانات آخرین نسخه نرم افزار فوتوشاپ ، یعنی CS5 می باشد. در این مجموعه ، چگونگی روتوش کردن یک عکس پرتره بوسیله ابزارهای Dodge و Burn توضیح داده می شود. همچنین تبدیل عکس های ۲بعدی به ۳بعدی با استفاده از افکت های مختلف ، چگونگی افزودن تصاویری با عمق و ابعاد واقعی در ۳بعد و … در این مجموعه آموزش داده می شود

 

 

caution آموزش 150 حقه جدید در فوتوشاپ با Planet Photoshop Tutorials توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

عاشق بازدید : 110 چهارشنبه 19 مرداد 1390 نظرات (0)

 

مجموعه ای بی نظیر برای فراگیری نرم افزار فوتوشاپ از سطح مبتدی تا حرفه ای ! این مجموعه شامل ۶ دی وی دی می باشد که هر یک از این دی وی دی ها به مبحثی خاص می پردازد و شما را برای استفاده ای حرفه از نرم افزار بی نظیر فوتوشاپ آماده می سازد. ۶ دی وی دی این مجموعه عبارتند از: جلوه های ویژه در طراحی با فوتوشاپ ، فوتوشاپ برای مبتدی ها ، ماسک ها و انتخاب ها در فوتوشاپ ، فصول بندی حرفه ای در فوتوشاپ ، ابزار زیباسازی و رتوش برای تصاویر پرتره ، مسترینگ لایه ها در فوتوشاپ. از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه می توان به تکراری نبودن آموزش ها و استفاده از افکت های بی نظیر برای ویرایش تصاویر می توان اشاره کرد. در این مجموعه ، هدف اصلی تغییر دادن طرز تفکر شما در ویرایش تصاویر و استفاده حرفه ای از نرم افزارهایی همچون فوتوشاپ می باشد که بوسیله فراگیری آموزش های این مجموعه بی نظیر ، می توانید به این موارد دست پیدا کنید. تمامی فایل های تمرینی نیز همراه با هر دی وی دی برای شما آماده شده تا هرچه بهتر و حرفه ای تر این آموزش ها را فرا بگیرید.

عاشق بازدید : 7940 پنجشنبه 23 تیر 1390 نظرات (0)

       

 

آیا تا کنون وب سایتی را با استفاده از نرم افزار Flash Professional CS5 طراحی کرده اید ؟ کمپانی لیندا ، این بار با آموزشی بی نظیر و قدم به قدم ، به شما چگونگی طراحی و ایجاد یک وبسایت تحت فلش را آموزش می دهد. شما در این ویدیو آموزشی چگونگی ساخت یک وبسایت کامل و داینامیک را بوسیله جدیدترین نسخه نرم افزار Flash Professional فرا خواهید گرفت. این ویدیو مباحث بنیادی ایجاد و وارد کردن محتویات ، افزودن افکت های ۲بعدی و ۳بعدی به وبسایت خود ، افزودن دکمه های فلش که به لینک های مختلفی شما را راهنمایی می کنند ، و … را پوشش می دهد. همچنین در این مجموعه چگونگی کنترل و هماهنگ سازی تصاویر ویدیویی و فایل های صوتی ، همانند ایجاد یک گالری و یا فرم تماس تحت فلش را به شما آموزش می دهد. همچنین تمامی فایل های تمرینی و آموزشی که طی این آموزش استفاده می شود ، به صورت جداگانه نیز برای درک هرچه بهتر آموزش در مجموعه وجود دارد

 

عاشق بازدید : 170 شنبه 24 اردیبهشت 1390 نظرات (1)

 


حتما تا به حال اس ام اسی دریافت کرده اید که نوشته شده :اگه جرئت داری بیا پایین و بعد گوشی ال سی دی گوشی تون تا یه مدت چشمک میزنه اگه میخواهین بدونین که چگونه ساخته شده در ادامه بحث با ما باشید تا شما هم یاد بگیرید…

 

حتما تا به حال اس ام اسی دریافت کرده اید که نوشته شده :اگه جرئت داری بیا پایین و بعد گوشی ال سی دی گوشی تون تا یه مدت چشمک میزنه اگه میخواهین بدونین که چگونه ساخته شده در ادامه بحث با ما باشید تا شما هم یاد بگیرید…

شما باید برنامه Note Pad رو باز کنید و این کد ها رو تایپ کنید:

BEGIN:IMELODY

VERSION:1.2

FORMAT:CLASS1.0

BEAT:200

MELODYledoffbackoffvibeonr5vibeoffledonbackonr5@ 200)

END:IMELODY

حال گزینه save as را انتخاب کنید و در قسمت save as type گزینه All files رو انتخاب کنید

حال در قسمت file name اسمی را انتخاب کنید +.imy (پس از نامی که انتخاب کردید پسوند

.imy اضافه کنید)

حال save را بزنید.

حال بر روی گوشی خود این فایل رو بریزید.

اگر خواستید به راحتی میتونید به اس ام اس اضافه کنید.

عاشق بازدید : 126 چهارشنبه 31 فروردین 1390 نظرات (0)
Windows_7_Secrets.jpg

نام کتاب: رازهای ویندوز 7
تعداد صفحات: 1083
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: انگلیسی

توضیحات:
بدون شک ویندوز 7 جز محبوب ترین ویندوز ها بشمار میاید.خیلی از عزیزان این ویندوز رو روی سیستم های خودشون نصب میکنند و معتقداند که این ویندوز بهترین ویندوزی است که از طرف شرکت مایکروسافت ارائه شده است.با توجه به محبوبیتی که این سیستم عامل در بین کاربران پیدا کرده و روز به روز بیشتر هم میشود پست ویژه برای شما در نظر گرفته ایم.در این پست از میهن دانلود کتاب کامل و جامع آموزش نکات و رازهای ویندوز سون را آماده کردیم که با نام Windows 7 Secrets منتشر شده است.در این کتاب شما با نکات و رازهای پنهان که در ویندوز 7 موجود است ، آشنا میشوید و برای تمامی کاربرانی که از این سیستم عامل استفاده میکنند بسیار جالب و کاربردی خواهد بود.


عاشق بازدید : 186 چهارشنبه 31 فروردین 1390 نظرات (0)

کتاب آموزش وردپرس از مبتدی تا فوق حرفه‌ ای

مترجم : حسین میری
ویراستار : حسین میری
تصویرسایزی : سید محمود بنی هاشمی

آیا همیشه خواسته­اید که یک سوپراستار وبلاگنویسی باشید؟ یا صرفا می­خواهید مسیر حرکت خود، و روش کار را  از سایت WordPress.com بیاموزید؟
در هر صورت، آدرس را درست آمده­اید. در ۱۰ سطح سریع از یک وبلاگنویس تازه­کار به یک استاد وبلاگنویسی تبدیل شوید.
موضوعات این کتاب در ۱۰ بخش با عنوان‌های متنوع می‌باشد، شما در این کتاب با نحوه کار کردن با سایت وردپرس و خدمات 
اکنون شما همه تنظیمات را انجام داده و برای شروع کار آماده¬اید. حالا زمان آن است که درباره موضوع بلاگتان تصمیم بگیرید.
بلاگنویسی نیاز به تمرکز دارد. شما می¬خواهید در چه زمینه¬ای فعالیت کنید؟ بیایید نگاهی به موضوعات کلی بلاگنویسی بیاندازیم:

    * فوتوبلاگها که تقریبا به طور کامل از تصاویر تشکیل یافته­اند و معمولا بر یک موضوع متمرکز هستند: معماری، طبیعت، و غیره.

    * بلاگهای مربوط به اخبار و شایعات که اغلب از تصاویر یا ویدئوهایی که در محیط آنلاین یافته اند به همراه محتوای مکتوب جذاب یا قابل­توجه عموم استفاده می­کنند.

    * بلاگهای مربوط به غذاها که معمولا شامل دستور­العملهای پخت و تصاویر گام به گام درباره نحوه پخت غذاها (با یا بدون توضیحات) هستند.

    * بلاگهای مربوط به حیوانات خانگی که شامل تصاویر، ویدئوها و محتوای مکتوب درباره حیوانات خانگی هستند

    * ویدئوبلاگها یا "vlogs" که به طور معمول یادداشتهای ویدئویی هستند که از سراسر جهان گردآوری شده­اند.

    * بلاگهای شخصی که می­توانند موضوعات بسیاری داشته باشند، ولی باید روی یکی از عناصر زندگی­تان متمرکز باشند: خانواده­تان، شغلتان، باورهایتان، و غیره.

    * و انواع دیگر - پیشگام سرافراز خلق نوع جدیدی از بلاگها باشید!

شاید نگاهی به محبوبترین بلاگها در WordPress.com مفید باشد. می­بینید آنها چگونه بر زمینه­ای متمرکزند؟ این محبوبیتشان تصادفی نبوده است.
"قدرت تخیل، ما را نامحدود ­می­سازد."جان مویر (John Muir)
به کمک بیشتری نیاز دارید؟ این تمرینات را امتحان کنید.


عاشق بازدید : 178 چهارشنبه 31 فروردین 1390 نظرات (1)

دانلود مجله آموزش فتوشاپ Photoshop Creative Magazine 23 - Vol 02


فتوشاپ يه نرم افزار گرافيکي حرفه اي است که خيلي از عزيزان دوست دارن کار با اين نرم افزار رو ياد بگيرند.از همين رو قصد داريم يکي از بهترين مجله اي دنيا رو براي شما عزيزان قرار دهيم.اين مجلات شامل چند مجموعه بوده و در هر مجموعه تعدادي پي دي اف گنجانده شده است.ما سعي داريم بصورت تک تک اين مجلات رو براي شما کاربران عزيز قرار دهيم.
اين بيست سومين مجله ازمجموعه دوم است که در 98 صفحه با فرمت PDF تهيه شده است. در اين مجله شما مي توانيد با تکنيک هاي نرم افزار فتوشاپ آشنا شده و طرح هاي متفاوت و زيباي رو خلق کرده و از آن نهايت لذت رو ببريد.اين مجله با عنوان Photoshop Creative Magazine 23 - Vol 02 هم اکنون بصورت کاملا رايگان از سايت ميهن دانلود آماده دريافت است.

عاشق بازدید : 205 چهارشنبه 31 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود مجله آموزش فتوشاپ Photoshop Creative Magazine 24 - Vol 02


فتوشاپ يه نرم افزار گرافيکي حرفه اي است که خيلي از عزيزان دوست دارن کار با اين نرم افزار رو ياد بگيرند.از همين رو قصد داريم يکي از بهترين مجله اي دنيا رو براي شما عزيزان قرار دهيم.اين مجلات شامل چند مجموعه بوده و در هر مجموعه تعدادي پي دي اف گنجانده شده است.ما سعي داريم بصورت تک تک اين مجلات رو براي شما کاربران عزيز قرار دهيم.
اين بيست چهارمين مجله ازمجموعه دوم است که در 98 صفحه با فرمت PDF تهيه شده است. در اين مجله شما مي توانيد با تکنيک هاي نرم افزار فتوشاپ آشنا شده و طرح هاي متفاوت و زيباي رو خلق کرده و از آن نهايت لذت رو ببريد.اين مجله با عنوان Photoshop Creative Magazine 24 - Vol 02 هم اکنون بصورت کاملا رايگان از سايت ميهن دانلود آماده دريافت است.
عاشق بازدید : 182 چهارشنبه 31 فروردین 1390 نظرات (0)
ترفند اجراي فايل RMVB در نرم افزار KMPlayer
حتمآ اکثر شما نرم افزار معروف KMPlayer را ميشناسيد و براي پخش فايل هاي صوتي و تصويري خود در کامپيوتر از آن استفاده مي کنيد. اين نرم افزار ميتوانيد موزيک و فيلم ها را که با فرمت هاي مختلفي هستند بدون نياز به نصب کدک پخش و اجرا کند از همين رو در سراسر جهان از طرفداران بسيار زيادي برخوردار است. اما اين نرم افزار داراي يک ضعف بسيار کوچک در مقابل امکانات و قابليت هاي فراوان خود مي باشد و آن هم ناتواني برنامه در پخش فايل هاي ويديويي با فرمت RM و RMVB مي باشد. همانطور که مي دانيد اين فرمت يکي از فرمت هاي فشرده فايل هاي ويديويي است که امروزه برخي از سايت ها براي فشرده سازي فيلم هاي چند صد مگابايتي از آن استفاده مي کنند. در پست امروز وب سايت ميهن دانلود ترفندي را برايتان آماده کرده ايم که با کمک آن به راحتي مي توانيد فايل هاي با فرمت RM و RMVB را در نرم افزار KMPlayer اجرا کنيد. با استفاده از اين ترفند نرم افزار پلير شما ديگر بدون هيچ مشکلي فرمت هاي RM و RMVB مانند ساير فرمت هاي تصويري بدون هيچ مشکلي اجرا خواهد نمود.
جهت مشاهده ترفند به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
درباره ما
دانلود فیلم آهنگ موزیک فیلم سینمایی ایرانی و خارجی روز دنیا با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم آهنگ نرم افزار آموزش کامپیوتر ترفند موبایل سیم کارت کامپیوتر دانلود رایگان آخرین ورژن نرم افزارهای روز دنیا فیلم ایرانی خارجی آهنگ ایرانی خارجی تم موبایل نرم افزار موبایل شارژ رایگان سیم کارت اس ام اس رایگان مطالب عاشقانه عکس های روز دنیا از همه چیز دانلود رایگان نرم افزار آخرین گوشی بازار بهترین گوشی با امکانات فول نرم افزار 2012 2013 دانلود فیلم آهنگ ایرانی و خارجی دانلود نرم افزار نرم افزار دانلود رايگان نرم افزار جدید آپدیت شده آخرین ورژن نرم افزارهای روز دنیا.نرم افزار موبایل کامپیوتر تم موبایل تم کامپیوتر ترفند موبایل و کامپیوتر آموزش کتاب داستان دوست داشتن مادر خواهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 134
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 174
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 304
  • بازدید ماه : 1,479
  • بازدید سال : 38,649
  • بازدید کلی : 298,877